Hikken Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Blir jo kjeppjaga ut av frøkna så fort jeg har skylt ut shampoen! Prøver å snike meg litt usett inn i dusjen, men det tar sjelden mer enn ett minutt før hun plutselig river opp kabinettdøra og braser inn i vannet med bleie og klær og krever å få bli med på moroa! Da er det bare å skrelle madamen og slippe henne inn, og så får jeg streng beskjed om å komme meg ut og lukke døra. "Mamma må få vaske håret Leah!" "Mamma gå UT lukke døraaa!" Jaja.. Balsamen får jeg ta i morra. Nå har hun sittet der i 15 min ETTER at jeg skrudde av vannet, nekter å komme ut. Moro med dusj, gitt ;o)
fox`y Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 hehehe:p Artig frøken:) prøvde å få meg en litt avslappet dusj i sta jeg å siden jeg sliter me kvalme og svimmelhet,menneida, guttene kranglet så fillene fauk, å pluttselig skulle en av de på do å bæsje,da var d bare å komme seg fort utav dusjen. blææ altså. holdt på sånn siden 6 i mårest så no skal vi ut. ha en fiiin lørdag:)
Hikken Skrevet 25. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2010 Hehe, huffda. Leah er i det minste blid ;o) Håper dere får en bedre dag ute av huset! Ha en flott lørdag dere og )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå