Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 For å være helt ærlig, trigger ikke sikkel og annerledeshet meg til å kjøpe såpe. Jeg har vært i daglig kontakt med multihandicappete, og ikke en eneste gang har jeg assosiert disse med renhet og en god lukt. Jegf synes fortsatt at moren burde tenkt seg litt bedre om.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 bare å la være å kjøpe såpa det, ikke værre
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Håper noen melder på en "tard" i x-faktor neste år. Med et stort talent for å gnage frem figurer på tåneglene sine eller noe...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Hva skal de med noen som kan gnage figurer på tåneglene sine i ett sangprogram?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Herlighet!! Er du ikke ferdig med denne Lano debatten enda!!! GET A LIFE....!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Nei, jeg blir ALDRI ferdig med denne Lano debatten!!!! Sure kjærringhøl.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Hvis du har jobbet med multihandicappete, så burde vel du være rette personen til å hatt litt mer forståelse enn som så! Respektløse dame!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #8 Skrevet 25. september 2010 Ja, jeg ville ikke hatt den kjærringa til å passe mine handicappete barn om jeg hadde noen. Du burde gå dypt i deg selv og skamme deg!!! Men noen ser ikke lengre enn sin egen nesetipp.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #9 Skrevet 25. september 2010 hun er jo ikke respektløs fordi om hun sier sannheten. Multihandicappede barn forbindes ikke med renhet...
Dr. Greve Skrevet 25. september 2010 #10 Skrevet 25. september 2010 Lano lukter jo ikke godt heller, da.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #11 Skrevet 25. september 2010 Så jeg er ikke respektløs hvis sier noe til det som er jævlig SÅRENDE, bare fordi du mener det er sannheten? Multihandicappede forbindes ikke med renhet? Selv syns jeg sikkelet til gutten min er rent og plager meg ikke, men andre menneskers sikkel vil jeg helst ikke ha på meg. Hvis barnet mitt var multihandicappet ville vel ikke saken stilt seg annerledes. Klart HI er respektløs. Hun kunne godt latt være.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #12 Skrevet 25. september 2010 Argh! "jeg syns fortsatt moren burde ha tenkt seg litt bedre om".... Ja, hun burde tatt hensyn til deg.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #13 Skrevet 25. september 2010 Jeg fatter ikke at NOEN melder ungen sin på en sånn konkurranse. Legge ut bilder av det kjæreste og vakreste man har for at gud og hvermann skal kunne diskutere det på slike forum! Hadde aldri falt meg inn!!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #14 Skrevet 25. september 2010 Lano er en fæl såpe, ungen er en herlig gutt å se til og virker helt topp. Så ungen burde vunnet noe annet enn den fæle Lano greia, for det at han har vunnet er da fult fortjent. Jeg liker bare virkelig ikke den Lano såpa Jeg lurer på når folk skal innse at anderledes ikke er synonymt med dårligere eller mindre verdt jeg....
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #16 Skrevet 25. september 2010 Hvis man helt kynisk bedriver litt samfunnsøkonomi vil man raskt oppdage at det er verdiforskjell på mennesker. noen representerer kun utgifter for samfunnet mens andre genererer inntekter.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 25. september 2010 #17 Skrevet 25. september 2010 HI du burde gå og vaske munnen din med lano! Fysja meg, tenk og si noe sånt om et uskyldig barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå