Gå til innhold

Venner med skjult vegg på FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere ser at noen av vennene deres på fb har skjult veggen for dere, skjuler du veggen din for dem også da? Eller sletter dem helt?

Jeg blir irritert når jeg merker slikt, da tenker jeg at de skal snoke på meg uten at jeg skal få "snoke" tilbake....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opprettet en gruppe hvor jeg har lagt alle mine "venner" som er veldig perifere og som jeg ikke har kontakt med utenom fb. (som jeg har akseptert bare for å ikke være uhøflig)De kan ikke se veggen min. Jeg er heller ikke interessert i hva de holder på med så jeg går heller ikke inn på deres profiler, så om de har moro av å skjule veggen sin for meg så ville jeg ikke visst om det engang....

Skrevet

bryr meg ikke om venner har skjult vegg eller ikke...kan være en grunn for det som jeg ikke vet om

Skrevet

Enig!! Skikkelig teit å ikke gi det samme som du får. Vil man ikke at vedkommede får se profilen din får du bare slette dem, synes jeg. Har en som har hemmlig profil (for meg). Har lyst å slette henne, men flaut hvis jeg treffer på henne på gata.

Skrevet

en venninne som jeg har hatt hele livet har skjult veggen sin for meg. jeg slettet henne. vi har ikke hatt mye kontakt de siste årene siden vi har vokst opp på hver våres kant av landet, men snakker fremdeles når vi møtes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...