husmus &2 Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Hvilke butikker handler dere ull i? Jeg vurderer å kjøpe ullbodier fra HM, men er ikke særlig fornøyd med de tidligere. De virker ikke særlig behagelig å ha innerst og nå er han jo 2 år, så bodyer er ikke like kult lenger heller.
Libido- Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Tips: 40% avslag på alt ullundertøy fra pierr robert på ica maxi =) Kjøpte et lite lass i går.
lille sprelle Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 HM sine har jeg aldri vært fornøyd med. Cubus sine er fine. ellers så blir det janus bl.a. pierre robert er vel for litt større barn? har ihvertfall bare funnet fra 3-4 år. Devold har forresten noen fine - jeg har ikke prøvd, men er fornøyd med devold for meg selv (fåes i sportsbutikker)
Gjest Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Jeg er strålende fornøyd med Pierre Robert! Kjøper det som regel på Kiwi. Solgte ull som Joha og Troll tidligere da jeg jobbet i butikk.. Troll er veldig bra, men jeg syntes Pierre Robert er det beste for meg og mine. Rimelig og holder seg vask etter vask etter vask.
ellen-propellen Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Jeg har kjøpt ull på Spar Kjøp og på OBS.De fungerer greit nok. Jeg har egentlig ikke merket så stor forskjell på de ulike ullmerkene så jeg handler utifra pris.
Ksenia & Anjem Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Vi har fra Pierre robert og janus.
Collette Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Jeg synes at nameit er ganske bra. Strømpebukser i ull til 49 og 129 for bodyer. Bodyene er litt tynne, men perfekt som det innerste laget. Kule ribbukser i ull har de også.
tine0810 Skrevet 25. september 2010 #8 Skrevet 25. september 2010 jeg bruker fortsatt bodyer på min som straks er 2 år....men har kjøpt noen ullsingleter fra Joha også. I tillegg tenkte jeg kjøpe noen trøyer fra Devold, men har ikke fått prøvd dette ut enda. Vil gjerne teste fra PR....men usikker på om det er smått nok for 2-åringer!?
husmus &2 Skrevet 25. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2010 Jeg har ikke tenkt på Pierre Robert, så det var et godt tips. Litt usikker på om de har noe som passer Prompen. Han er fortsatt str. 86, men skal definitvt sjekke det ut. Synes ull er altfor dyrt mange steder, og spesielt når en skal ha så mye av det og.
Monajenten Skrevet 25. september 2010 #10 Skrevet 25. september 2010 Libido: Hvor lenge varer det tilbudet??
Gjest Skrevet 25. september 2010 #11 Skrevet 25. september 2010 Hocosa har utrolig deilige ull-klær...ull/silke blanding. Har det bl.a. på http://www.lenepalandet.no/
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 25. september 2010 #12 Skrevet 25. september 2010 Eg er fornøyd med cubus sitt ulltøy. Hadde endel ullbodyer og ullstrømpebukser ifra HM ifjord når han var rundt 1 år, di var eg ikke så fornøyd med. Eg liker også reflex sitt ulltøy
mamma 06&09 Skrevet 25. september 2010 #13 Skrevet 25. september 2010 Kjøper alt av ull fra Sparkjøp.. Er kjempefornøyd med Tom og Trine ull, Storebror på 4 har brukt det fra han var baby, og nå har lillebror arvet, kan ikke se at det er brukt engang, men det har vært brukt MYE (Bruker aldri bomull undertøy på høst/vinter) og vært gjennom maaange vasker, så det holder seg veldig godt Billig og bra, og anbefales virkelig.
Trultetryne Skrevet 25. september 2010 #14 Skrevet 25. september 2010 Jeg syns Tom og Trine fra Spar Kjøp er bra, men de er små størrelsen så jeg har kjøpt en størrelse større enn vi bruker Jenta mi bruker 74 (litt 80) nå, men ullbodyen i 80 fra Spar Kjøp var ikke mer enn akkurat passe.
Ksenia & Anjem Skrevet 25. september 2010 #15 Skrevet 25. september 2010 På intersport selger de ullundertøy til barn. 59,- per del de så kjempefine ut...
*Rutletutt* Skrevet 25. september 2010 #16 Skrevet 25. september 2010 Kjøper alltid Janus. Veldig fornøyd med det. Pene plagg er det også. Har prøvd diverse andre, men ikke vært like fornøyd, bla H&M, Tom og Trine og Cubus.
Libido- Skrevet 25. september 2010 #17 Skrevet 25. september 2010 Ut idag sikkert. De pleier bare å ha ukestilbud.
Glajenta ♥ Skrevet 25. september 2010 #18 Skrevet 25. september 2010 Vi bruker mye ull, og har prøvd mye forskjellig! Har stort sett vært fornøyd med alt jeg (joha, janus, nøstebarn, name-it, cubus, stillongs, lille lam ++)! HM styrer jeg unna - det liker jeg ikke, men ellers funker det meste synes jeg! ) Likevel, nøstebarn synes jeg nok er best - men er også dyrt og sjalden/aldri på tilbud. Har to bodyer, og to bukser + to sett med ullfleece som ble brukt mye og vasket mye i fjor vinter og det er like fint enda! Og siden ull er så tøyelig passer nesten alt fra i fjor!
It's all about me Skrevet 25. september 2010 #19 Skrevet 25. september 2010 Kjøper som regel Janus på Obs. Venter på at det er på tilbud til 99,- delen. Har iallfall vært de de siste årene, men har ikke vært det enda denne høsten.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. september 2010 #20 Skrevet 25. september 2010 Sportsbutikk. Devold. Datteren min klør, og vil helst ha med bomull innerst. Jeg vet at det ikke er like bra, men det er bedre enn ingenting.
ano`num *17.03.10* Skrevet 25. september 2010 #21 Skrevet 25. september 2010 OBS (Janus) Hufa fabrikkutsalg (ByTorinn) Nøstebarn
Mimmi84 Skrevet 25. september 2010 #22 Skrevet 25. september 2010 Jeg sier bare LOPPEMARKED!!!!! er så utrolig mye bra å få tak i. 10 kr per plagg ofte. slå den! Da blir det gøy å sjoppe!
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. september 2010 #23 Skrevet 25. september 2010 jeg kjøper noe på nøstebarn og bestiller en del fra tyskland da det er billigere der (Cosilana og Disana). Har prøvd en del forskjellig og ikke vært like fornøyd med alt. HM synes jeg mistet fasongen og ble hullete med en gang. Cubus sitt har bomull innside, det vil jeg ikke ha og Tom og Trine, Reflex og noe Joha synes jeg er litt grovt/stivt mot huden. Janus liker jeg veldig godt, masse mykt og pent i fine farger. Liker også en del av ulltøyet til Name it. Liker ekstra godt at ulltøyet er ubehandlet og fri for kjemiske stoffer, derfor er nøstebarn, cosilana og disana favoritter her. De har dessuten utrolig mye fint i flotte farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå