Gå til innhold

Shoppings!


de_to og den lille

Anbefalte innlegg

Vogn er allerede er i hus her, den var et bruktkupp som jeg ikke kunne gå glipp av ;) Uansett så ville jeg vente til etter ordinær UL med å handle ting til babyen, pluss at mannen helst vil vente så lenge som mulig... Så i går, nesten en uke etter ordinær UL var jeg i butikken og fant den søteste lille bamsedressen som jeg bare MÅTTE kjøpe i gave til knerten og mannen min :)

 

Har dere handlet inn mye enda og når starter man egentlig med handlingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alt vært på shopping, både før og etter ordinær UL ;o) Har kjøpt inn noe unisex før og siden vi fikk vi te at det blir jente på ordinær UL, har det blitt noe rosa og Hello Kitty, hehe. Men tror jeg skal holde an til neste UL (har diabetes så får UL hver mnd. fra nå!) med å kjøpe inn noe mer rosa, for er så kjipt om jordmor har tatt feil allikevel.

Har sitti og sett på vogner idag og har falt for Emmaljunga Mondial combivogn i fargen black croc;o)

Har valgt å kjøpe ny vogn siden dette er vår første og vi muligens tenker på en til om noen år ;o) Men den er svindyr... Jaffal her i Norge på Babyshop, 8199kr...

Svigers har snakka om å spleise på vogn til oss da, så får se hva det blir til ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den Emmaljungan er nydelig- men dyr! Var den jeg og ville ha, i svart ;) Vi skulle hente en slik i Sverige til 6000 norske når vi kjørte hjem ny bil men så dukket det plutselig opp noe som gjorde at vi måtte rase hjem og da ble det ikke den vognen likevel. Var forsåvidt greit det, for når vi kom hjem fikk vi tilbud om en simo kombi til 500 kroner. Den er noen år gammel, men er ikke slitt i det hele tatt! Og så er den brukt av to barn så da vet vi jo at den er dugande ;) Så får foreldre og svigers finne noe annet å bruke penger på til den lille, trenger jo bilsete og etterhvert... Tenker det blir nok å bruke penger på uansett..

 

Morsomt med jente da, her blir det ganske tydelig en gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...