Gå til innhold

Treger tips til et bedre sex-liv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sex kun fordi vi må for tiden... Og jeg er møkk lei... Det er liksom ikke noe godt lenger, jeg føler jeg ligger og venter på at han skal bli ferdig :S

Ennå vi bare har prøvd i 4mnd...

Vi må få tilbake gløden i sexlivet våres, ellers gidder jeg ikke mer.... Sex skal jo ikke være et ork, og heller ikke kjedelig. Men jeg blir ikke kåt lenger rett og slett....

Hvordan skal vi få tilbake dette da?

Dere andre her inne, hva har fungert for dere?

Tips mottas med stooor takk! :)

(PS han er fornøyd bare han får sex han)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere prøvd å bli gravide i 4mnd eller å forbedre sexlivet? Siden du sier dere må så går jeg utifra at dere vil ha barn.

Skrevet

Kan du ikke ta på deg noe sexy undertøy. Sminke deg og fikse håret. Finne frem / kjøpe noen leketøy. Gjerne se en p film sammen. Og bare kose dere og nyte hverandre :)

Skrevet

Jeg merker at jeg blir mer kåt av å føle meg fin. Så innimellom klesker jeg til med sexy undertøy og den slags. Jeg tar også initiativ til passelig kinky sex (feks i bilen til svigers, men der går liksom grensen, hehe).

Det skal også hjelpe å onanere, da øker du din egen lyst.

Ellers tror jeg det er lurt å være litt ærlig med mannen. Og si hva han kan gjøre for at det er bedre for deg. I lengden er det lite lurt og ligge og sprike mens man hater det. Det gjør noe negativt med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...