Gå til innhold

Oi oi oi...gravid igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke trodd det gikk så fort, men jammen er jeg gravid igjen. 7 uker ifølge kalkulatoren her inne.. Da burde jeg kanskje bestille time hos legen, eller skal man vente til man er passer tolv uker? Husker ikke hvordan dette fungerte sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER! :D

Det er bare å ringe legen, så setter de opp en time for kontroll.

Skrevet

åååå sjalu, selv om jeg har liten baby og egentlig ikke savner hverken kvalme eller keikofasongen...

gratulerer

Skrevet

Hvis det ikke er noe du vil spørre legen om, kan du vel vente litt?

Skrevet

Da skal jeg ringe på mandag og booke en time :) Takker for gratulasjonene, det har ikke helt sunket inn ennå, men det kommer seg vel med tiden... ;) Ser ikke frem til Keikofasongen, men det ligger heldigvis noen måneder frem i tid! *puuuh*

Skrevet

Lurte bare på om det blir verre å komme til på ultralyd rundt uke 18-20 hvis jeg er sent ute hos legen. Husker det var noe knot sist, jeg var et godt stykke på vei før jeg oppdaget at jeg var gravid sist.

Skrevet

Dra til legen så tidlig som mulig, er mitt tips. Jeg ville bedt om ul hvis jeg var usikker på hvor langt jeg var på vei. Jeg trodde jeg var 6 uker på vei, men egentlig var jeg bare 4. Jeg vil tro det hadde spilt noen rolle hvis jeg trodde jeg var 20 uker på vei, og egentlig var 22 uker.

Skrevet

Gratulerer til deg!!!:)

Smart å ringe så fort som mulig til legen, mtp ventetid og slikt. Da gir du beskjed om du må ha time nå snart(usikkerhet ift termin etc.) eller om du skal ha vanlig rutinekontroll i uke 12 ca.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk, skal prøve å komme til hos fastlegen, vanligvis er det to ukers ventetid, og det går sikkert greit. Er jo bare i uke 7, så da er det mulig han klarer å se noe på ultralyden om fjorten dager :)

Skrevet

hehe...jeg hadde ul da jeg var 8 uker på vei (trodde jeg)...men fikk fortsatt ikke vite at jeg tok feil med nesten tre uker før jeg var på ordinær ul kontroll da jeg trodde jeg var 18 uker på vei...heldigvis var jeg tre uker lenger og ikke tre uker kortere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...