Gå til innhold

Hvor i huset har dere/ vil dere ha stellebordet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at det er vel mest praktisk og ha det på badet. Men hvis man ikke har plass? Har tenkt på og kjøpe et til og sette oppå badekaret, men finner liksom ikke noen fine sånne lenger...er de på vei ut og vekk tro? Også synes jeg jo det er finere og mer greit med et stellebordet med skuffer og sånt da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt definitivt badet, gjerne veggstellebord om man har liten plass.

Skrevet

Vi har det på vaskerommet...eller vi har en benk der med stellematte på :o)

Vi bodde i en liten leilighet da sønnen vår ble født og siden det var ett knøttlite bad og ikke noe vaskerom, så tenkte vi å ha det på soverommet til babyen.

Det tok ca, en halv dag før vi flyttet det på badet...og vi var utrolig glade for at vi hadde ett stellebord med hjul.

Skrevet

Vi har bad som er knøttlite (sånn omtrentlig 6 kvadratcentimeter;P) og har derfor kun stellematte som vi legger på badegulvet. Synes det var viktigere å stelle der vi har rennende vann enn å kunne stå og stelle. Bleier, kluter etc har vi i et lite skap under vasken.

Skrevet

Blir nok en stellekommode på badet. Men kommer også til å ha stellematte på en kommode på barnerommet til eventuelle kjappe stell på nattestid.

Skrevet

Jeg hadde stellekommoden på badet som var 4,5 kvm stort. Når han lærte å rulle rundt, la jeg en håndduk på gulvet som jeg stellet han på. Jeg syns det ble litt risky business å stelle på stellebordet. Så det er mulig å stelle rett på gulvet! :)

Skrevet

Vi har det på badet. badet vårt er lite så vi har et sammenleggbart stellebord. det funker veldig bra

Skrevet

Stellebord er det mest unødvendige kjøpet jeg har gjort, syns det er bedre med stellematte på en kommode.

Skrevet

Med første hadde jeg det på soverommet til barnet, siden det ikke var plass overhodet på badet. Greit nok at man har lite bad, men det er snakk om at det som var gulvplass var 1*0,5 meter, så jeg måtte ha sitti på utsiden å stelt...hehe :)

Med andre mann hadde vi det på badet, for da hadde vi plass...

Om vi får en 3.mann vet jeg ikke. Det er ikke plass på badet her vi bor nå, men vi får se. Kanskje bare en matte på gulvet. Blir mindre kresen etterhvert som ungene kommer til :)

Skrevet

stellematte oppå vaskemaskinen på knøttebadet:)

Skrevet

Det er utrolig greit å ha det i umiddelbar nærhet av rennende vann. Hadde jeg ikke hatt plass på badet ville jeg antagelig vurdert stellematte på kjøkkenbenken...

Skrevet

Med første hadde vi stellematta på bordet i spisestua, hadde ingen andre alternativer. Så fikk vi tak i en stor, gammel kommode som vi la matta på (fortsatt på spisestua) :)

Denne gangen har vi matta og den gamle kommoden på badet. Glad det er plass til det, det er varmt og godt og nærme dusj og vask.

Skrevet

Selges på finn.no i allefall. Må være varmt der det skal stå,så vi har det på badet,selv om det er trangt.

Skrevet

HAr ikke mulighet til å ha det på bade, så vi har det på stuen rett utenfor badet omtrent:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...