Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 http://www.facebook.com/event.php?eid=156506967707873&ref=mf#!/event.php?eid=156506967707873&ref=mf
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Kan ikke du bare slutte å blande deg i ting du ikke "liker" sug lut? Øv deg heller på å spre litt glede å positivitet her inne. Jeg er fult klar over at du er "badassen" her inne, men du må da ha litt positivitet innabords vell? Istedet for å kristisere, så kan du vell slenge med en 10krone du også? Å støtte en veldig GOD sak!
Gjest sug lut Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Nei. Feelgood dogooding er hevet over all kritikk, altså? Beklager, føleriet ditt har et image-problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå