Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24567680
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Kan ikke svare på det, men når du ser på det ene bilde som er tatt gjennom luken- ser det ikke ut som det er grønt på vognen da.? Eller mine øyne som blinkser(kan jo være lyset også)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Er det to forskjellige vogner. Den ene har farger på håndtaket(mellom det svarte) og den andre har en slik svart greie der...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 ja så det grønne jeg også når du nevner det. For teutonia mistral vognene trodde jeg man kunne snu håndtaker til og ha barnet mot seg eller fra seg. vurderte og kjøpe vogna da jeg er på jakt etter mistral og det var jo et godt tilbud, men når jeg så bildene så var det langt ifra den vogna jeg hadde sett etter:P
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 ja kan faktisk se ut som to forskjellige vogner.. lukter litt svindleri her:P
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Måtte jo se og først så jeg at det var noe grønt der, så så jeg det med håndtaket. Så denne personen har nok tatt bilde av to forskjellige vogner. Kjenner ikke til hvilken vogn det er, men de er hvertfall ikke like
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Mistral er Teutonias sportsvognklassiker. Det svingbare håndtaket gjør det enkelt å skifte skyveretning på vognen. dette står også i annonsen og jeg kan ikke se muligheten for og bytte om skyveretning..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 Dette er nok en timmy, ja.. Får håpe de bare rett og slett ikke vet hva de selger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå