Gå til innhold

Slimpropp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg nermer meg termi. 2 uker igjen. Hun på føden mente det hørtes ut som noe var på gang da jeg fortalte henne om hvor jeg hadde vondt og hvordan smertene var. Hun sa det hørtes ut som rier.

 

Det gikk over neste kveld, og dagen etter var jeg helt fin i formen igjen.

Noen som har svar på dette?

 

Lurer også på. Når jeg var på do for 2 dager siden gikk alt som normalt, helt til jeg hadde vasket hender og skulle til og gå ut i stua igjen kjennte jeg at det var noe på vei ut. Satt meg ned på do igjen og fikk en masse slim ut, det var utrolig seigt og det var blod idet. Striper av blod, for det var ikke knall rødt. Jeg prøver og google å lese litt, men synes det er vanskelig i og med at jeg er førstegangs.

 

Nå i dag har jeg også hatt en del "mens" smerter nede i magen.

Kan noen hjelpe meg? :-) Jeg har 16 dager igjen til termin og sitter bare og venter på at ting skal skje. Tenker at slik jeg har hatt det i det siste må enten være tegn til fødsel er i gang ellers må det vell kanskje være noe galt? For man skal vel ikke gå rundt med slike smerter frem til termin? Ingen søvn osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei, det høres ut som slimproppen ja.

jeg var på sykehuset igår pga tegningsblødning(friskt blod som kom)

fikk beskejd om at det var tegn på at fødselen var startet,

men fra slimproppen går kan det ta uker før ungen kommer.

man kan desverre ha en del plager og smerter før fødselen, som lite søvn osv som du nevner, men håper for din del at det skjer noe snart, lykke til så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en uke siden hadde jeg menssmerter, fikk ikke sove om natten, bare duppet av en gang innimellom. Heldigvis ga det seg etter et par døgn, så nå er formen på topp igjen. Men jeg også var redd for å gå sånn til termin, for det var utrolig slitsomt, hadde bare lyst til å gråte, hehe:P

 

Håper det går over, eller bygger seg opp til fødsel for det, du har jo begynt å blø litt og sånn også, som er et tegn på at fødselen nærmer seg:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...