mamman til lillegutt Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Skal kjøpe medisinskap og ha på badet som vi har pussa opp. Men finner ingen som er fine. Har sett på ikea, jernia, byggern og byggmakker. Noen som har forslag til hvor jeg kan finne et fint medisinskap?
Lilleleen Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Desverre. Men kanskje du kan finne ett annet fint skap du liker, som du kan bruke som medisin skap )
mamman til lillegutt Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2010 Har tenkt på det, men det hadde vært veldig greit om det kunne låses.
Lilleleen Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Skjønner det og tenkte på det da jeg skrev innlegget istad. Hvis du finner ett veldig fint skap som du kunne brukt som medisinskap, så kan det jo hende det hadde gått å fiksa en lås på det selv ) Eller plassert det så høyt at barn ikke fikk tak i det ) Uansett, den som leter, finner ;o) Lykke til )
kitty litter Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Det er lite smart å ha medisinskapet på badet... Medikamentene tåler ikke tempertaur over 25 grader eller fuktig miljø... Dette lærte vi på sykepleierksolen...
togutter-08og10 Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Vi har også medisinskapet i et annet rom enn badet. Da var det ikke så farlig at det ikke ser så pent ut. Kjøpte et på Ikea, med lås. Hvitt helt enkelt.
Gjest Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Vårt er vel kjøpt på Skeidar tror jeg. Stålgrått skap, med gjennomsiktig dør, og lås.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå