Gå til innhold

Emilie Nereng/VOE er så nydelig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele henne.

Fant ett klipp på youtube hvor hun er med å synge en stjerne skinner i natt. vakker versjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper virkelig hun er slik hun fremstår på bloggen sin, for hun virker som en utrolig tøff, ærlig og snill jente :)

Skrevet

Ja, hun er nydelig, men jeg håper virkelig ikke jenta mi blir så opptatt av utseende, sminke og mote når hun er 14 år.. Jenta ser jo ut som hun nærmer seg 20..

Syns dessverre ikke hun er noe flink til å synge, har en elendig engelskuttale og en platt og kjedelig stemme..

Skrevet

Eh, javel? Hvor gammel er du? Eller er du kanskje promoansvarlig for fjortisberta Voe?

Skrevet

Kutt ut 'a, promoansvarlig. Lyser lang vei.

Skrevet

Ha ha ha nei promoansvarlig er jeg absolutt ikke, glemte bare ta bort å signere anonym :)

Skrevet

Vet ikke hva promoansvarlig betyr engang;) Hehe

Jeg er 25 og fast leser av bloggen hennes. Syns hun virker som en fantastisk herlig jente:-) Og syns hun har en søt sangstemme!

Hun er langt over gjenomsnittet opptatt av klær og sminke, ja, men hun kjører sin egen stil, og hun kjøper IKKE dyre merkeklær. Gjerne hun får noe tilsendt nå etterhvert, men hun kjøper selv klær på billigkjedene. Hennes mamma har jo også peiling, så hun får nok mye råd og tips der.

Ikke noe vondt å si...Syns jenta er helskjønn, hadde det vært MEG som var 14 og fikk DEN oppmerksomheten DAGLIG, hadde det gått rett i hodet på meg, og jeg hadde blitt helt idiot! Søk hennes navn på youtube, du finner fks ett intervju hvor hun er tretten år, og svarer som hun er over 20, hun er vanvittig moden!

Skrevet

Hæ? Moden? Hun er da helt typisk dagens fjortis?! og du er 25 og fast leser av fjortisbloggen hennes? Hjelpeseg.

Skrevet

22:56 - Du provoserer meg.

Hvis du vet så mye om henne, må du har lest der selv. Jeg har fulgt med bloggen hennes LENGE og hun er IKKE noe typisk dagens fjortis! Per i dag er hun i Afrika i samarbeid med Plan fadder, hun har lagt ut masse fra der. Hun er fantastisk inside and out.

Gå på blogg.no, og søk på blogger under 25 år..DER finner du mye søppel, og "typisk fjortis" Emilie er ikke en av dem-faktisk.

For å uttale deg, bør du ha lest en stund

Skrevet

22.56 her. Jeg har lest mange blogger, i kraft av å være medieanalytiker.

Og det du sier forundrer meg. "Per i dag er hun i Afrika i samarbeid med Plan fadder". Tror du dett kommer på initiativ fra henne? Nope, det er organisasjoner som trekker til seg mennesker med mange lesertreff.

At du som 25-åring digger Voe, sier meg at du kanskje ikke har den største evnen til å analysere (eller relaterer til folk i din egen aldersgruppe for den saks skyld).

Voes blogg er ikke spesielt moden - etter mitt skjønn.

Skrevet

Jeg er fullstendig klar over at det er noe hun har blitt spurt om fra andre ja, slapp bare helt av!

Jeg "digger" ikke voe. Jeg beundrer henne, for at ei jente i så ung alder likevel kan være så MODEN og reflektert. Jeg leser denne bloggen, JA! Det betyr ikke at jeg henger med 14 åringer!

Du høres over gjennomsnittet nesevis ut, glad jeg ikke leser din blogg for å si det sånn!

Og igjen- Du har ikke lest bloggen hennes, du kan derfor heller ikke uttale deg.

I mine øyne er DU umoden!

Skrevet

Jeg er fullstendig klar over at det er noe hun har blitt spurt om fra andre ja, slapp bare helt av!

Jeg "digger" ikke voe. Jeg beundrer henne, for at ei jente i så ung alder likevel kan være så MODEN og reflektert. Jeg leser denne bloggen, JA! Det betyr ikke at jeg henger med 14 åringer!

Du høres over gjennomsnittet nesevis ut, glad jeg ikke leser din blogg for å si det sånn!

Og igjen- Du har ikke lest bloggen hennes, du kan derfor heller ikke uttale deg. Og HVIS du har lest nok til å ha en mening, er jo du like teit som meg da, som leser hennes blogg!!

Emilie er FJORTEN år!!! Og til å være 14 er hun moden, voksen for alderen, you name it! Det betyr ikke at jeg har tenkt å sende henne fanbrev i håp om å bli hennes bestevenn.

Du minner meg om ei sur, gammel,snerpete lærer med brillene på nesa..Usj!

Skrevet

Som sagt, jeg har lest bloggen hennes - blant flere blogger - i min jobb som medieanalytiker.

Hvis man skal sammenligne, framstår hun ikke som spesielt moden.

Skrevet

Hehe..du som mener at voksne mennesker ikke skal lese bloggen til en fjortis...

Jeg spurte her om dagen om det bare var meg om 30 år her som leste bloggen hennes..men vet du hva???

Jeg fikk mange svar av andre over 30 som leser bloggen hennes...

Synes det sier litt mer om henne og hennes blogg og evne til å fange lesere i alle aldersgrupper...

Så du som kritiserer bloggen hennes er bare en stakkars missunnelig faen som ikke unner den skjønne jenta oppmerksomheten...

Skrevet

Jeg er snart 30 og leser bloggen hennes innimellom.

Til å være 14 år så syns jeg hun er veldig dyktig og mer moden enn sine andre jevnaldre medbloggere. Hun utstråler godhet og varme, noe jeg ikke ser så mye av hos de andre bloggerne på hennes alder.

Hun er trossalt 14 år, jeg forventer ikke at hun skal være så voksen som en 30-åring. Og selv om nå får mye tilsendt av sponsorer og som bruk til reklame, så er hun flink til å sette sammen klær som er fra billigkjedene. Hun er en god inspirasjon for de som ikke har så mye å rutte med i lommeboka. selv om hun kan skifte antrekk for hver dag og sikkert ikke trenger å gå med det samme to ganger, så er det uansett tips og inspirasjon å hente.

En pen jente som ikke har gjort en flue fortred. Og sangstemmen hennes bryr jeg meg fint lite om, den har jeg ikke hørt. Og hvem hadde ikke blitt med til Afrika om de fikk tilbudet? Hun gjør nok ikke noe som vi ikke ville ha gjort hvis vi var i hennes situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...