Gå til innhold

dere som har hatt tidlig spontanabort/kjemisk spontanabort........

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan oppdaget dere det? og hvor lenge etter forventa mens begynte dere å blø.???

hadde dere graviditetstegn?

hadde dere testa positiv?eventuelt hvor sterk strek eller bare skyggestrek?

tror nemlig e har en tidlig spontaabort eller kjemisk no..... 1 uke over ikm. hadde kramper strekke smerter i magen for 1 uke siden (strekkesmertene minte om da e va gravid sist). blødde forferdelig mye i går. kom klumper i do da e blødde på d verste. har skyggestrek veldig svak på tester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en til to uker etter forventet mens fikk jeg vont i magen og begynnte å blø litt også mer dagen etter også var det vel over etter tre dager men var mye mitre dag. hadde testet tre bra tester så det tydelig selv midt på dagen. men fikk negativ grav test en uke etter det var over med blødning.

lykke til!

det er no dritt når det går i dass for å si det sånn ..

Skrevet

Jeg hadde masse murringer og var uggen faktisk nesten en uke før ikm og testet positivt 4 dager før. Bare et par dager etter mistet jeg alle symptomer og jeg visste at dette ikke ville gå veien. Tok flere tester i disse dagene, alle var positive men svake. En uke etter IKM fikk jeg mensen og allerede 3 dager etter dette var graviditetstesten negativ igjen. Mensen var nærmest helt normal, så antar dette var en kjemisk eller veldig tidlig SA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...