Gå til innhold

Aktiviteten i magen


ramonica

Anbefalte innlegg

Hei. Det e koselig me liv og røre i magen. Men lure no på om den aktiviteten som e i min mage e normalt :P hehe....

E i uke 31-32. Eg vet ikke om det har me at eg spiste sjokolade da.....men etter en stund så tromma det skikkelig i hele magen, va som om ungen fikk abstinenser, i allefall sukker anfall ??!!! Va heilt ubeskrivelig rart. Har skjedd ett par ganga før, men da utn sukker og ikke SÅ intense "bølga".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt kjempe aktivitet i magen i dag og i går. Det er nesten så jeg begynner å tenke på om han har tenkt seg ut. Det bruker bare å være noen minutter pause før han igjen begynner. Har vært veldig slapp pga aktiviteten hans. Er kommet i uke 34 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...noen skikkelig energiske babya vi har da :) For min del så trur eg det va sjokoladen som fikk fart på den lille :) Men syns det va et så voldsomt leven at eg blei nesten skremt. Men kanskje du har rett, at dem e på tur ut snart :/ hjelpes....litt førr tidlig syns no eg :) hehe....men bare kos det da :) Vet du ka det ska bli? Eg vet ikke, men trur det blir en gutt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32+3 og har hatt MASSE aktivitet de siste ukene!! Det er så magen hopper og danser på utsiden! For en uke siden lå jeg og samboeren min på sofaen og studerte magen mens den danset for oss! Måtte virkelig konsentrere meg for ikke å ødelegge dansen med latteranfall!!

 

Herlige tider dette!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtt, kaldt og varmt- da er turboloppa i magen HYPER (et par minutter etter inntak).

Og ellers er hun ganske så hyper lell:S Ikke rart mitt eget energinivå er på null for tiden- hun tar jo alt:) Nå har hun drevet på konstant i minst 4 timer, våknet med en mage som danset, så hun har nok holdt på lengre. Heller det enn lite liv og bekymringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig :) hehe....ja det e jo bedre me liv i magen enn ingen :) Noen sei at når det e masse liv i magen gjennom svangerskapet så blir babyen rolig når den kommer ut :) vi får no se på det sei eg bare :) tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt sen med å svare, har hatt kjempe kos med min samboer hele helga så da har jeg bare gjømt datan bort. Jeg vet at det blir en gutt, men man vet jo aldri. Har hørt at noen var 100% sikker også ble det motsatte. Skal på UL onsdag for å måle størrelse, trur at terminen er før en først antatt, så kanskje han inni magen min er på tur ut om noen uker allerede ;)

 

Han er enda kjempe livlig og spesielt etter noe søtt, da blir han spinnvill ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles til tider som det er _vel_ mye aktivitet her og. Er 33 uker nå. Spesielt på kvelden. Men det er jo egentlig bare bra, selv om det er litt slitsomt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på hva du mener med sinnsyk aktivitet til tider.. Har det likt av og til. Akkurat som om hele ungen rister/vibrerer, er ganske skremmende og virker som om han får et slags anfall som varer i 3 sekunder.. Fikk et nå nettopp faktisk, (etter å ha spist varm banan med is og honning) Så det kan jo ha en sammenheng med noe varmt, kaldt og søtt som noen ovenfor nevnte, eller rett og slett bare all energien fra sukkeret som kommer ut på en gang. hehe. Satser i hvertfall på at det ikke er noe farlig :) Skal ta det opp med jordmor ved neste besøk.. Flere som har lignende "anfall"? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min får også slike anfall, gjerne når jeg har lagt meg på kvelden, eller når på morgenen.

Siden jeg er førstegangsfødende, trodde jeg at det var helt vanlig,men har siden skjønt at ikke alle har det sånn,men det er da noen av oss, så helt sikkert ikke noe farlig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest her inne at det er ungen som tisser. Ungen får sånne kramper og dette kan vistnok merkes etter fødsel også når h*n tisser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så artig me masse svar tilbake :) Godt å høre at flere har samme sprell :) hehe......godt å kjenne at det e aktivitet hver dag :) No vente man bare spent på at den ska komme til verden. Glede meg såååå masse :)))

Lykke til alle dere her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...