Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Kjenner plutselig på noe som ligner bekkenløsningsymptomer idag. Fikk skikkelig de ja vu fra da jeg gikk gravid (hadde bekkenløsning fra 2.-3. mnd...iiik!) Minsten er 5 mnd'er og 3 uker så det blir tett isåfall.... Men bruker ingen prevensjon (bortsett fra amming hver 2.-3. time døgnet rundt) så det burde kanskje ikke komme som et sjokk... Hva annet kan det være liksom....? Kan bekkenløsningen "komme igjen" av seg selv ett halvt år etter fødselen uten at man er gravid?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Det kan komme i forbindelse med mensen, da bekkenløsning er hormonelt. Men jeg fikk bekkenplager allerede i uke 4 i min andre graviditet (jeg var mye plaget i første graviditet).
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Da kan jeg kanskje håpe på mensen en liten stund.... Har ikke fått den igjen enda nemlig...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Man kan slite med bekkenet i mange år etter fødsel, så det kan være greit å trene core-musklene, og kanskje ta en tur til kiropraktor eller fysioterapaut hvis det ikke gå over.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Ja men er det ikke rart at det ble bra dag 1 etter fødselen for så å komme tilbake ett halvt år etter?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 BL kan komme og gå nå og da, når man f.eks har gått litt mer enn vanlig en dag, har sklidd litt kanskje, har tatt noen lange skritt, har klatret litt, osv osv Eller til ulike tider i menssyklusen. Vet mange som har blitt helt gode etter fødselen før de så har fått tilbake plager en tid seinere.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 OK var det jeg ville vite Takk for svar! Da må nok bli litt ekstra styrketrening fremover tror jeg - får håpe det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå