Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Noen som har og kan hjelpe meg? Det kan ta opptil en dag fra jeg får inn en mms før jeg får åpnet den! Når det står "meldingen er ikke lastet ned! så trykker jeg på "last nedmelding" men ingenting skjer. Noen som har peiling på hvorfor?
Gjest Edemuli Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Prøv å laste ned MMS oppsettet på nytt.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 hva for abo har du?? Jeg har slitt med det samme nå etter jeg byttet til Tele2 i alle fall. Da må du sende meld m tekst: MMS til 123, så får du en meld om at tlf konfigurerer seg, så må du slå av tlf, slå på og sende MMS til deg selv. I tillegg må du ha på datatrafikk og dataroaming. Sjekk også at du har riktige APN innstillinger for internett og MMS. Telee2 sa til meg at de har slitt m disse tlf å få til innstillingene. hadde ikke dette probl m forrige abo, da holdt det m riktige APN innstillinger, da fikk jeg meld rett inn, nå må jeg laste de ned.....irriterende...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Har du åpnet for datatrafikk og roaming?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Det gikk etter å ha fått nytt oppsett Må man åpne opp for det? Hørte noe om at det tok mye av batteriet?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Du må slå på datatrafikk, hvis du ikke har telenor eller netcom må du slå på roaming også. Du finner begge deler under mobile nettverk:-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Oki da Utrolig tåpelig spørsmål, jeg vet, men det koster ikke noe? Er bare når man bruker det?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #8 Skrevet 25. september 2010 Nå legger jeg vel på høggstabben til de som er svært mobilvitende, men.. Jeg har prøvd å finne ut hva roaming er, og hva det koster ved å google. Ikke lett! Men tror det koster når du har slike ting som facebook osv som har oppdateringsfrekvens som er litt hyppigere enn f.eks yr.no. Men roamingen brukes under hjemmenett tror jeg, så ser for meg kostnader når man stikker hodet ut døra.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #9 Skrevet 25. september 2010 ok, så holder jeg meg bare unna internett er jeg trygg? He he
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #10 Skrevet 25. september 2010 Jeg ser at jeg får tilbud om oppdateringer av forskjellige programmer innimellom på min xperia. Jeg velger ikke å oppdatere når jeg er utenfor døra ihvertfall! Tar ikke sjansen på slikt. Man har hørt om skrekkhistorier med folk som har hatt med seg sin Iphone til syden og oppdateringer de ikke hadde hatt styring på har laget regning på 100 000 kr for 2-3 år siden.. Selv om vi er i Norge kan det vel være mye vi ikke vet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå