dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Det går vannkopper på avd til frøkna vår i bhg. Dere som har vært borti dette. Fikk alle barna som ikke hadde hatt det, eller bare noen? Det skal vist være veldig smittsomt. Spiller ingen rolle om hun får det nå altså, bare nysgjerrig jeg;-)
mamman til to gutter Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Sønnen fikk det ikke første gang det gikk i barnehagen hans. Da tror jeg faktisk det var bare et av barna på avdelingen hans som fikk det. Andre runden som gikk fikk han det som en av de helt første. Ikke aner jeg hvor smitten kom fra, men mest sannsynlig ikke i barnehagen... Derimot fikk veldig mange av de andre barna det etter han, så antagelig smittet han mange før det brøyt ut på han. (og jeg skal innrømme, hvis han hadde noen kviselignende prikker før de ble vannfyllte, så har jeg ikke engang lagt merke til det, så det kan godt hende han var en dag i barnehagen med det.)
It's all about me Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Har gått vannkopper flere ganger i barnehagen til ungene og ingen av mine har blitt smittet enda.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2010 Og jeg som går og venter...hehe. Ikke sikkert hun får det da. Er 6-7 på avd som har det nå, så det går vist fort. Men tiden vil vise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå