Gå til innhold

Hvordan tror du andre ser på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt endel på dette i det siste. jeg har tidligere hatt grei selvtillit og ikke tatt meg selv så høytidelig. Er ganske så sosial, omgjengelig og morsom (om jeg så skal si det selv;)), men i det siste har jeg tenkt litt på hvordan andre faktisk oppfatter meg. Prøver å se meg selv utenfra, men er ikke lett. Jeg kommer lett i kontakt med andre og har mange venner, så noe må det jo være folk liker med meg, men likevel...klarer ikke fri meg fra tanken om at jeg egentlig er an ganske "rar" person som folk kanskje oppfatter på en helt annen måte enn jeg tror selv...hva tenker dere om dere selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis andre synes du er 'rar', men allikevel hyggelig så er det jo bare positivt. Det er nok grå mus rundt omkring som er redde for å skille seg ut.

Jeg tror jeg har et ganske godt bilde av hvordan andre oppfatter meg. Har alltid vært åpen for tilbakemeldinger. Jeg er veldig trygg på meg selv, har alltid hatt god selvtillit, samtidig som jeg er raus overfor andre.

Hvis du lurer på hvordan andre oppfatter deg er det jo bare å spørre! Og å være åpen for det svaret du får uansett hva det måtte være.

Skrevet

Jeg tror folk syns det er vanskelig å komme innpå meg og bli kjent med meg .At jeg er lat og treig pga CP .

Tror mange syns jeg er overlegen pga at jeg ikke svare når jeg blir spurt om noe,dette gjelder folk som ikke kjenner meg og som ikke vet at jeg er døv på det ene øret .

Men når de blir kjent med meg tror jeg de oppfatter meg som tøff ,veldig snill, til å stole på , morsom ,vill og litt gal .:)

Skrevet

Tja...spørs hvor ærlig det svaret egentlig er da;) Jeg kunne ønske jeg fikk 100% ærlige svar hvis jeg hadde spurt, men sånn er det vel neppe. En ting er jo de vennene jeg har hatt i mange, mange år som kjenner meg ut og inn, men en annen ting er kolleger og andre bekjente. De vil nok både oppfatte en på en annen måte enn de nære vennene, og ikke være helt ærlige hvis de blir spurt om hvordan de ser på en.

Skrevet

Det må være litt tøft (eller trist?) å vite at du kan bli misoppfattet sånn på grunn av sykdom. Godt du har venner som vet hvordan du virkelig er da:)

Skrevet

Småtjukk og intelligent. Og morsom og sarkastisk. Kan virke sur og overlegen, men er bare litt usikker.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...