PAVEEL Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 For en utrolig hærlig humor! Skulle ønske han var kompisen min:P
plastblomst♀♂♂ Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Jeg synes han er kjempemorsom. Har lest flere av bøkene hans mange ganger, og ler hver gang:)
lille sprelle Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 intelligens og humor er en uslåelig kombinasjon!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Enig lille sprelle. Der er derfor han når helt opp Herlig sarkastisk den mannen!
PAVEEL Skrevet 24. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2010 Jeg elsker bøkene hans. Faktisk veldig kjekt å lese Nynorsk også da, nesten så man hører stemmen hans i hodet når man leser. Nød og Bibelen2 er vel de jeg setter høyest. Meeeen, boka om kinarestaurantene var skuffende synes jeg, leste vel 3/4 av den før jeg la den bort.
neste*gang Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 har du lest bøkene hans da? syden og bibelen 2 eksempelvis.. jeg skrattlo gjennom hele bøkene de er bare så knallbra... jeg digger han og syns han til nå har vært den beste vikaren på nytt på nytt...
PAVEEL Skrevet 24. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2010 Det har jeg. Syden har jeg også lest. Finurlig syn på skandinavieners "syden-reiser". Les hele innlegget så ser du det:P
neste*gang Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 ja leste innlegget etter.. jeg hadde lagt inn mitt. Jeg var også litt skuffet over kinarestaurantene men jeg hadde vel skyhøye forventinger siden det andre jeg har lest var så bra... han har noen bra innlegg som kåsør og han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå