Gå til innhold

Hvorfor gikk ikke Camilla videre da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig gjort, hun kan jo virkelig lære mye og bli flink på scenen.... Straffes fordi hun ikke lå og digga sæ sjøl på gulvet. Det kan vel hun også lære seg sikkert... huff, ble sur nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Herregud, hun er 15 år og sikkert kjempenervøs. Hva med å gi henne en sjanse?! Hun har jo virkelig talent.

Skrevet

Ja hun har virkelig talent, men der ble det bevist at man kan være utrolig flink og likevel ryke ut. Én dårlig audition var det som skulle til, og da var det rett ut.

Skrevet

Tror hun ble satt ut av alle de damene som ga litt vel mye av seg selv. Så jo helt bleik ut bak der. Hadde nok gått bedre om hun slapp å se det.

Skrevet

Tror faktisk ikke jeg skal gidde å se x-faktor etter hun røk ut..

Helt blåst dommeravgjørelse.

Synes hun på 16 fra finnmark heller kunne ha pakket kofferten. Oppskrytt.

Skrevet

Jeg syntes også at det var rart at Camilla gikk ut. Hun var en av mine favoritter, hadde gledet meg til å se mer av henne.

Men vi får sikkert høre mer av henne...håper jeg ihvertfall :o)

Skrevet

Camilla var min favoritt også....

Men er det ikke slik at det er 2 stk eller noe som får komme inn og prøve seg igjen og konkurere om en siste plass??

Håper at det blir henne!!! :-))

Skrevet

Ja, fy, hun var flink!!

Syns også det var så dumt at hun ikke gikk videre! Blei litt irritert faktisk!

Skrevet

Ja, ble helt satt ut. Er det mulig at hun kan komme inn på sånn "wild card" de hadde i Idol?

Mener juryen gjorde en kjempe tabbe!! Men på en annen siden, hun er kun 15 år og kan jo melde seg på neste år.

Skrevet

Sånn er livet. Hun sang ikke bra på siste audition, dermed røk hun ut. Synes ikke 15-åringer er modne nok til å være med på dette mediekjøret uansett. Hun har talent og kommer til å komme tilbake når hun er eldre. Ingen skade skjedd.

Skrevet

Jeg syns også hun er for ung. Hun kan komme tilbake om 1 år eller 2. Tåler du ikke presset på en audition, har du ingenting i en slik konkurranse å gjøre. Hun er kjempe flink! Men må nok modnes litt mer :)

Skrevet

Jeg så ikke X-factor i går, men (med stor fare for å bli lynsjet nå)

Jenta er virkelig ikke så flink! Hun har en helt ordinær stemme og ikke noe særlig scenetekke.

Hun er ung ja, så kanskje hun kan gjøre det bedre om noen år.

Skrevet

Tja, jeg så første audition med henne, og må si jeg ikke ble blown away som mange andre ble. Jenta har en sterk stemme, spesiell til tider, men for meg hørtes det ut som hun hadde litt flaks den første gangen.. hun bommet også en del og hørtes litt vaklende ut.

Ung og nervøs sikkert ja, men hun ble hauset litt for mye opp. Jeg heiet ikke på henne, ville mye heller ha med Ingrid videre.

Hun har jo potensiale da, ingen tvil om det. Kanskje hun kommer tilbake om noen år og er dritgod.

Skrevet

Husk at dommerne har sett enda mer av alle de andre deltakerne og Camilla enn det vi har gjort. De hadde mer enn den ene audition vi så, så det var nok en grunn til at de ikke sendte henne videre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...