Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Kommer får å hente, så sitter en bhg assistent i gangen å gråter. Ble litt satt ut.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Sikkert en eller annen forelder som hadde høvla over henne, enkelte foreldre tror jo barnehageansatte er til for å kjeftes på. Jeg ville satt meg ned ved siden av henne og spurt om hun trengte meg til noe.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Det kan være hun er lei seg da for noe eller noe internt... Skjønner ikke hva du vil frem til? At barnehagen er dårlig fordi ett menneske sitter å gråter? det kan vel skje alle? tenk om noen har sagt noe sårende til henne? tenk om moren hennes er død? tenk om ja....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Hun sa det var at barna ikke hørte på henne. Nekter å tru at det kan være foreldre, er en meget liten bhg hvor alle kjenner alle.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Hun var lei seg da, sånn skjer.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Regagerte på at hun satt i gangen midt i hente tiden. Kunne gått på kontoret.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Ja hun kunne ha gått inn slik at ikke barn og foreldre så dette. Ei på jobben min fikk en telefon fra søsteren sin om at mannen hennes døde i natt(svogeren). Hun fikk selvfølgelig gå ut av avdelingen og inn på pauserommet. (hun ville ikke dra hjem for da ble hun bare sittende alene og familien bor ikke her i norge)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå