Gå til innhold

hvorfor velger jeg reima og Ecco?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har heletiden vært kjempe fornøyd med disse klærene... i påsken var vi på hytten ved sjøen. sønnen min på 2 år gikk da rundt på stranden i ecco skoene sine og reimatec vinterdressen. drev å kaset noe greier i vannet og plutselig datt han uti. hele han svømte i vannet... jeg stod likeved og plukket han jo forsåvidt fort opp...

 

jeg løp inn i hytten med han for tenkte han var iskald... men han var bare litt våt helt oppe ved halsen( det hadde rent vann inn åpningen der) og litt våt helt på enden på genseren.....resten var HELT tørt. jeg er mega fornøyd med de klærene og jeg tror faktisk ikke at noen andre klær hadde tålt så mye vann uten å bli våt igjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...