mai mammaen til to Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 jeg har heletiden vært kjempe fornøyd med disse klærene... i påsken var vi på hytten ved sjøen. sønnen min på 2 år gikk da rundt på stranden i ecco skoene sine og reimatec vinterdressen. drev å kaset noe greier i vannet og plutselig datt han uti. hele han svømte i vannet... jeg stod likeved og plukket han jo forsåvidt fort opp... jeg løp inn i hytten med han for tenkte han var iskald... men han var bare litt våt helt oppe ved halsen( det hadde rent vann inn åpningen der) og litt våt helt på enden på genseren.....resten var HELT tørt. jeg er mega fornøyd med de klærene og jeg tror faktisk ikke at noen andre klær hadde tålt så mye vann uten å bli våt igjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå