-carina- Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Det tøyet gjorde stor lykke altså! Nå ligger det ei lita frøken og sover med hvite pensko på beina... ) (Jeg prøvde å liste meg opp og ta de av nå, men da våknet hun og klaget gitt!) Nå sover faktisk minste også, håper hun har lagt seg for kvelden... Nå skal jeg kose meg med taco! Ha en riktig så god helg! Jeg skal snakke med mannen, så sender jeg deg en link på e-mail på mandag... (
Villa Perlesukker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Haha hun er akkurat som datteren her i huset .... hun skal ha det på med en gang. Jeg skal lete frem resten men har kun tatt vare på merkeklærne og de klærne som kun har blitt brukt 2-3 ganger. Jeg skal hoppe i et varmt bad snart og kose med med en vhitvin:) Kos deg i helga... du er jammen tøff
-carina- Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2010 Oi, nå oppdaget jeg at min avsluttende ) ble til en ( det var ikke meningen... ) De er jo søte når de er sånn med tøyet, men ser for meg at de kan bli dyre i drift i tenårene! ;o) Kos deg med varmt bad. Jeg utsatte tacoen litt, flyr opp og ned trappa og dytter smokk. Erfaringsvis holder hun på sånn en times tid, så får spise om litt. Kjedelig å plutselig måtte spise kald mat... ) Synes jeg er litt tøff som skal kjøre tilhenger, men å passe barn burde jo gå greit, om enn litt travelt. Krysser bare fingre for nattesøvn, for Astrid har vært forkjølet og sovet dårlig endel netter nå. Får man sove litt om natta så går dagen bra... Vi snakkes! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå