Gå til innhold

Jeg savner 80 tallet :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Musikken, menneskene, stilen og ikke minst nysgjerrigheten på historiene fra storesøken som var på diskotek.. Er født på slutten av 70 tallet og så så opp til de som var tenåringer på den tiden..

 

Elsket sky channel og pat sharp

 

Andre som er med på hva jeg mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv født i -78 og kan ikke si at jeg husker så mye fra 80-tallet.

Husker Miami Vice og Dynastiet som noe glorete greier jeg nå ler av.

Savner ikke 80-tallet i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har en drøm om å bo i USA på begynnelsen av åtti-tallet/slutten av sytti-tallet.

Elsker filmer fra den tiden, stilen, alt.

Syk lengsel.

 

Skrevet

20.45

 

Skjønner akkurat hva du mener :-)

 

HI

Skrevet

Er født i 69 og lengter ikke tilbake til rosa klær og permanent.....

 

Huff, er det mulig at vi synes det var fint tenker jeg når jeg ser bilder fra den tiden.

Skrevet

For å ikke glemme:

 

Høyvannsbukser (steinvaskede) lagt opp med binders

Rosa skinnlommebok

Hjertebinders rundt passbilder

Ball genser

Neonstriper på klær

Gratis åpen linje fra telefonboksen (lokal)

Ingen retningsnummer på tlf.

Pannebånd

Bladet Romantikk (Creations gutta)

Starlet

 

 

HI

Skrevet

Er selv født i 77 og vokste opp delvis på 80-tallet og ser tilbake på den tiden med mer og mer lengsel. Var en ukomplisert tid i forhold til hvordan ungdomstiden må være nå. Glad jeg vokste opp på den tiden jeg gjorde. Elsker filmer og musikk fra 80-tallet og selv om mye er glorete og fælt, er det så glorete og fælt at det blir kult;) Kunne, som de over her, ønske jeg vokste opp i USA på 80-tallet;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...