Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Kjenner? Er ikke modreator en "stillingstittel" da? Dvs. en stilling flere deler. Ser det popper opp flere navn når moderator er her inne. De signerer sine innlegg med navn og moderator.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 hvem er moderator da? noen av de som er aktive brukere??
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Nei. Ingen aktive brukere, men en/flere personer som jobber med nettsiden.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Til 20:47... tror nok at det også er noen aktive brukere i.o.m. at de lette blandt aktive brukere for å få nye og gratis moderatorer!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Jau, men siden de har taushetsplikt og ikke engang kjenner de andre moderatorene her inne får du nok ikke vite hvem de er. Litt synd egentlig, for de bør jo kunne diskutere seg imellom før avgjørelser tas..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Mitt inntrykk er at moderatorer er helt fraværende på dette forumet hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå