Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Er alene hjemme, og tenkte å se den filmen. Er den skummel?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Egentlig ikke. Den er spennende, men ikke skummel - men skummel musikk:) Og så ser du en ekkel dame der i begynnelsen, men en ellers tam film. En mer tenkefilm vil jeg si.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Okey, jeg er vel sånn middels pinglete.. syns det er spennende med litt skumle filmer bare det ikke blir for mye HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Litt spennende, ikke så veldig skummel, men mest kjedelig! Jeg sovna når jeg så den jeg
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Så den for en stund siden, og syntes ike den var skummel i det hele tatt. Det er mer thriller. Ikke så mye action som jeg hadde forventet. Slutten er vel ment som å være overraskende, men en kan vel trygt si at de som ser en del film har sett det før. Som hu over meg sa så er det en slags tenkefilm. God underholdning. Kos deg! ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Noen scener er ganske nervepirrende, og andre er uendelig triste. Jeg syns du skal se den.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Har satt den på nå Liker sånne typer filmer, men ikke å se de alene. Hehe.. Men har dyna til å gjemme meg bak hvis det skulle bli for ille, og mannen kommer hjem om noen timer heldigvis HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 Se heller Paranormal Activity. Ikke skummel i det hele tatt Spesielt hvis du ser den alene
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 Hehe, sett traileren.. og den ser jeg verken alene eller i armkroken til mannen min HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #10 Skrevet 24. september 2010 haha... den er grusom. Både jeg og mannen satt med pute foran ansiktet. Ingen av oss fikk med oss slutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå