Gå til innhold

Shutter Island

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene hjemme, og tenkte å se den filmen. Er den skummel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ikke. Den er spennende, men ikke skummel - men skummel musikk:) Og så ser du en ekkel dame der i begynnelsen, men en ellers tam film. En mer tenkefilm vil jeg si.

Skrevet

Okey, jeg er vel sånn middels pinglete.. syns det er spennende med litt skumle filmer bare det ikke blir for mye :)

HI

Skrevet

Litt spennende, ikke så veldig skummel, men mest kjedelig!

Jeg sovna når jeg så den jeg ;)

Skrevet

Så den for en stund siden, og syntes ike den var skummel i det hele tatt. Det er mer thriller. Ikke så mye action som jeg hadde forventet. Slutten er vel ment som å være overraskende, men en kan vel trygt si at de som ser en del film har sett det før. Som hu over meg sa så er det en slags tenkefilm. God underholdning.

Kos deg! ;-)

Skrevet

Noen scener er ganske nervepirrende, og andre er uendelig triste. Jeg syns du skal se den.

Skrevet

Har satt den på nå :) Liker sånne typer filmer, men ikke å se de alene. Hehe.. Men har dyna til å gjemme meg bak hvis det skulle bli for ille, og mannen kommer hjem om noen timer heldigvis :)

HI

Skrevet

Se heller Paranormal Activity. Ikke skummel i det hele tatt :P

Spesielt hvis du ser den alene :)

Skrevet

Hehe, sett traileren.. og den ser jeg verken alene eller i armkroken til mannen min ;)

HI

Skrevet

haha... den er grusom. Både jeg og mannen satt med pute foran ansiktet. Ingen av oss fikk med oss slutten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...