Gå til innhold

Hvordan er formen deres?


mylille

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har termin 17.mai (HURRA!). Formen er skikkelig dårlig. Kvalm nesten hele tiden, slapp og trøtt. Ingen energi, vil bare sove. Spisetrang konstant, men vet aldri hva jeg har lyst på... :) Hvilke symptomer har dere? Og når er termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes ikke dårlig!! :D

 

Men va heller ikke dårlig en eneste dag i de 2 forrige svangerskapan heller, så æ har vært ekstremt heldig og håpe det fortsette sånn videre i det her svangerskapet :)

 

Vet ikke termin enda, men etter egen regning så e det rundt 20 mai, pluss minus :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! For mitt vedkommende er ikke formen skikkelig dårlig, men jeg går rundt og er uggen og uvel hele dagen, på grensen til kvalm. Ettermiddag og kveld klarer jeg nesten ingenting fordi jeg er så trøtt. Klarer å ta meg sammen på jobb og brenner vel ut all min energi der... Og så er jeg begynt å reagere på lukter, sånn som parfyme og lukten av de nye spisestuestolene mine (ikke bra!). Dette er vel bare begynnelsen, frykter jeg. Er 6 uker på vei i dag, termin 22. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i super form. Litt uggen den første uka, men ellers så merker jeg ingenting til det å vær gravid.

 

Er trøtt om kvelden, men det kan vær at jeg bruker tida mi på jobb , og gutta når jeg kommer hjem fra jobb:-)

Har termin 23 Mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg har termin 19.Mai.

Formen er at jeg er uggen/kvalm nesten hele dagen, mye trøtt og lite energi.. Alt har blitt ett ork hjemme, LIKER DET IKKE!

Jobber 50% ut neste uke ihvertfall, så får vi se..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter nr 4 rundt 21.mai. Det er bare 13 mnd siden forrige fødsel. Jeg er litt uggen og uvel og det passer sååå dårlig når lillepia skal ammes. Da er jeg ikke helt i form. Skulle gjerne hatt litt mer energi når jeg kommer hjem fra arbeid. Mat er ikke noe favoritt for tiden, og med det tempoet jeg holder hele dagen er denne første tiden slankekur, har gått ned 4 kg siste mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er sånn passe....

Var veldig dårlig fra uke 5-8 Men er bedre nå.. Fortsatt uvel/kvalm til og fra hele døgnet. Det er slitsomt å være kvalm med en 1 åring hjemme...

Det hjelper å spise litt ofte, men matlysten er ikke på topp....

 

Har termin 5 mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiser LITT mer og oftere enn tidligere, ellers INGEN symptomer. Jeg har 2 barn fra før, med de var jeg kvalm og innmari trøtt helt fra uke 4! tidlig i år mistet jeg i uke 6+3, hadde ikke symptomer da heller, så er litt begymret faktisk. Hmm kanskje det er noe med alderen likevel, blir 35 i oktober. Fikk de andre før 30.

men, med de andre gikk kvalmen og trøttheten bort før uke 11!! det er jo positivt da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...