Gå til innhold

Engstlig for alt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er rart med det å bli mor ...Dette er nummer 2 og...allikevel er jeg enormt bekymra...

 

Har hele tiden tanker om salaten på jobben i kantina er blitt vasket godt nok, om den lille biten av osten på resturanten (1/3 gaffel) kan inneholde listeria (cherve), om jeg har tatt på en katt og ikke vasket hendene bra nok, om jeg burde spist sunnere, om jeg sover for mye på ryggen og for lite på venstre siden...Bekymringene er mange og fullstendig ut av proporsjoner! Jeg skjønner deg egentlig selv..det er hysteri...

Først og fremst er det media sin del, alle mamma-bladene og mattilsynet som blåser ting opp, og jeg går fem på. Nå skal jeg prøve å rense hodet, ikke tenke på den pitte-litte oppvarma ostebiten jeg spiste før jeg kom på at den var svarte-lista. Nå vil jeg nyte resten av graviditeten og nekter å tenke sånn videre! Det er bare 82 dager igjen og jeg gleder med til fødsel!!!

 

Håper dere klarer det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker på de samme tingene som deg, men glemmer det ganske fort igjen. Jeg går med min første så alt er nytt og man vil jo være flinkest mulig. Men tar det egentlig veldig med ro når det gjelder mat. Tenker at det er så vanvittig mye som skal til. I går var jeg på konsert... var litt bekymret for den lille da. Men man kan jo ikke slutte å leve. Jeg tror de har det så godt som de kan ha det inni magene våre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Tenker mye det samme som deg og blir egentlig litt trist av det, for man mister jo veldig mye av kosen om man skal gå rundt og være redd for alt mulig. Prøver la være så godt det lar seg gjøre men synes det er innmari vanskelig til tider. Det kjekkeste er når man er skikkelig nervøs også plutselig kommer det et velplassert spark, og så føles alt plutselig helt bra igjen. Det er rett og slett ubetalelig!

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...