Kari-mor :) Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Jeg føler jeg hele tiden må gå med langermet, for jeg har masse svarte hår på armene..Hva kan jeg gjøre med dette??
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Gå på Vita - kjøp et blekemiddel som heter: "Andrea - Gentle Creme Bleach (for the face)". Koster rundt 130 kr hvis jeg ikke husker heelt feil... Jeg bruker dette på armene, og det funker som bare det!!! Du kommer bil å bli avhengig
Kari-mor :) Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2010 Tusen,tusen takk for svar!! Dette skal prøves ut i morgen Hvor ofte må du forresten ta på dette blekemiddelet?
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Du påfører en ny runde når de har vokst ut... Jeg har ikke svarte hår da - men veldig brune. Pleier å ha middelet på i ca 20 min Glad jeg kunne hjelpe
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Har du prøvd det nå? Fornøyd med resultatet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå