Gå til innhold

skal kjøpe en bil nr 2...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe, stasjonsvogn eller sedan....??

for dette er jo en bil som skal gå til og fra jobb, kjøring og henting på skole og bhg, trenger jo ikke noen stor bil te d, men.....

er dere avhengige av stasjonsvogn??? ;o) ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke kjøpt noe annet enn stasjonsvogn for min del. Kan stappe vogn, sykkel og annet inn uten å bruke veldig tanke på hvordan man stabler inn..

Skrevet

2 voksne, 2 barn og en hund og vi har en Caravelle og en Passat stasjonsvogn. Ville aldri i verden ha bytta ut stasjonsvogna med en Sedan. Greit å ha den plassen, altså... ;)

Skrevet

Vi vurderte litt frem og tilbake hvilken bil vi skulle velge.

Bilen vår brukes til henting i bhg, ca 1 km unna, har to små barn. Og til jobb, hvor jeg har litt reisevei. Derfor valgte vi en bil som bruker veldig lite drivstoff, billig å kjøpe og forsikre.

Ingen av oss kan noe særlig med bil så kjøpte en nyere bil som var mindre, enn en større og eldre bil som vil kreve mer reprasjoner.

Valget falt på toyota Aygo, og vi er veldig fornøyde!

Skrevet

Vi har peugeot som nr. 2 bil. Liten, billig å forsikre, bruker lite bensin. Brukes bare til henting i barnehage og kjøring til jobb for min samboer. Vi har to barn i barneseter. Får akkurat barnevognen inn der om det skulle være nødvendig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...