* 5 om dagen * Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 det er så fryktelig irriterende, også til stadighet så får jeg melding : internett explorer virker ikke. da detter nettet ut, men det er ikke noe galt med nettet her, for vi har flere maskiner som ikke er sånn. hva kan oppdateres? jeg har også problemer med både java og adobe, men det er jo bare å last ned.(men da blir pc enda verre,og kutter ut nettet) så, er det noen som vet hva som er problemet mitt, og hva jeg kan gjøre? jeg har en pc som bare er 1 mnd gammel, og ikke noe som er innstalert ,og ikke har jeg fått ned musikk/bilder heller,så skal jo ikke være noe som krangler om plassen.
LadyLuck & Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 hvilket operativsystem bruker dere??
* 5 om dagen * Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2010 windows. har prøvd firefox, funka forsåvidt bra da, en liten stund, men de samme problemene dukket opp også der. ellers så liker jeg ikke oppsettet til firefox, så prøvde ikke så hardt å få det til.
Gjest Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Toshiba? Jeg har en Toshiba som sliter med akkurat det samme og finner ikke ut hva som feiler. Har hatt den i litt over 1år og det var vært slik siden jeg kjøpte den.
* 5 om dagen * Skrevet 24. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2010 neida, dette er en acer, aspire 5741g. dere som kikker litt på nye pc, vet at dette er den de reklamerer så mye for, og jeg tror den er ny på markedet.
It's all about me Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Selve skjermbildet blinker? Det er i så fall aldri et bra tegn. Ang at internett legger seg ned så er det et vanlig problem med Explorer. Jeg har byttet til Opera og det er helt supert i forhold. Dataen jobber mye raskere med Opera også. Alt er bedre med Opera. Liker ikke Firefox slik som deg, men Opera er ganske lik Explorer.
Gjest thricane Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 kjenner det er på tide å legge se når man leser "datteren min blinker" :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå