Gå til innhold

Magen min i uke 34


osima venter 2 små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får ikke keisersnitt, spurte om det, men de vil jeg skal føde vanlig siden jeg har født to barn før.

 

Sist tok fødselen 23 timer fra jeg kom på sykehuset med tette veer, og husker jeg satt på sengekanten og gråt etter keisersnitt, så er litt redd for skal bli enda en lang fødsel. Fikk ikke keisersnitt da heller.

 

Blir satt i gang i uke 41 som er mellom 11-17 oktober, da er jeg 37 uker på vei, så ikke så lenge igjen :)

 

Vet hva det blir, men har holdt det hemmelig denne gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, det hørtes ikke godt ut 23 timer også den slutten :( Får håpe de tenker litt mer på deg denne gangen , kan jo ikke være godt for de to små heller hvis det skal ta sånn tid.

Så gøy at du klarer å holde det hemmelig. Er de andre barna store nok til å forstå ? Isåfall må det være kjempe spennende for dem :)

 

Du får ha masse lykke til videre og får håpe de to er snille inni der til de kommer ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de gleder seg masse. De er 4 og 6 år, så de koser med magen og gleder seg til å få to små babyer i hus :)

 

Håper egentlig babyene kommer snart, er så sliten av formen nå, og de er modne og store til å være tvillinger, så hadde ikke gjort noe om de valgte komme til uka feks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos :) Gøy at de er så store så de skjønner hva som skjer og kan hjelpe til litt hvertfall han/hun på 6 .. sikkert kjempe stas :)

 

Kan skjønne du er utolmodig jeg merker det selv og jeg har bare 1 i magen.. Gleder meg masse til å se gutten. Nå ble jeg tante for en liten mnd siden også og det hjalp ikke på fødeklarheten min for å si det sånn.. Merker jeg er veldig klar for å få han ut nå men for hans egen del bør han vel holde seg inne noen uker til...

 

Men har de vokst likt ? Hører om så mange som får en liten og en stor at den ene tar mer plass og næring enn den andre.. eller er dette bare tilfeldig? Siden jeg bare venter en har jeg ikke satt meg så nøye inn i tvillingsituasjonen. Men er jo spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden de er eneggede har jeg hatt ultralyd hver 2 uke på sykehuset, nå hver uke, for å sjekke at de vokser likt. Og de skiller foreløpig hverandre med 100 gram ca, så får ikke blitt mer like :) Ofte når de er eneggede tar den ene tvillingen blod eller næring fra den andre, og da får man stor forskjell i str på de.

 

Har to jenter fra før, og de ble jo kjempe glade for at det er to i magen ,da kan de kose med hver sin sa de..hehe.. :)

 

Jeg håper egentlig de kommer i løpet av neste uke, men de burde jo være der 2 uker til iallfall, da er de 36 uker i følge legen og 37 uker i følge min egen termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for jeg har jo hørt at det kan være stor forskjell på dem, men så utrolig bra at de har utviklet seg likt :) Må jo være kjempe godt å høre, ikke like lett å se de små få en tøff start på livet ..

 

Vet jentene dine kjønnet på babyene eller har du holdt det hemmelig for alle? Må jo være kjempe gøy for dem :)

 

Jeg er veldig klar for at min egen skal komme snart så skjønner deg godt som har to å bære på. Men når de er så store som de er og ser så friske ut kan det ikke skade om de titter ut en uke før ;)

Du får begynne å løpe i trappene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...