Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i kveld da jenter ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det levende lys, tapas og rødvin :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige deg. Skulle ønske jeg også har en romantisk kveld, men kommer nok til å kjede meg i kveld etter at ungene har lagt seg.

Skrevet

Samboeren min står på kjøkkenet og lager lasagne, mens jeg og femåringen sitter og ser på den nye tingelingfilmen :) Etterpå blir det middag, telys, teppe, og xfactor :)

God helg jenter!

Skrevet

Kjede deg i hjel? Det er jo så mye gøy på tv :)

Familien vår har fredagstradisjon! Beat for beat, nytt på nytt og senkveld med thomas og harald. I kveld er det taco til kveldsmat!

Etter det skal vi ut å bade i stampen :)

Skrevet

Her blir det stearinlys, lasagne, x-faktor og sjokolaaaaade!!!

Skrevet

Skulle egentlig på qiuz, men så er Tangloppa litt slagen så da blir det hjemmekveld med venninner, vin og skravling:)

God helg!

Skrevet

Nå skal jeg straks i stallen for å ta inn tolv sultne hester, som skal få mat og litt kos. Deretter håper jeg vi kommer oss hjem til X-faktor, lage noe godt å spise, lille Solstråle og jeg, Nytt på nytt i pausen og deretter forholdsvis tidlig kveld, må opp halv åtte for å dra i stallen igjen i morgen tidlig for å fôre frokost og måkke.. :)

Ha en flott fredag! :)

Skrevet

Guttungen er hos bestemor og jeg og samboer skal kose oss med masse øl!

Helt tåpelig og bortkastet, men akkurat nå var det det vi "savnet" mest av ting vi gjorde før vi fikk barn!

Skrevet

Biff med herlig tilbehør til mat, også regner jeg med det blir film eller tv :)

Skrevet

Kyllingevinger, salat og rødvin ;-D

Skrevet

i kveld er det kos med ungene.

For i morgen tidlig kjøres de til besteforeldre, og jeg og pappaen skal på INFECTED MUSHROOM

gler meg,gler,meg,gler meg ! ! ! ! ! !

Skrevet

Fredags-tv og rødvin. Høsten har kommet for fullt, så da blir det stearinlys til rødvinen.

Har nok slokna en gang mellom 23-24...Det er så lenge jeg holder ut på fredager.

God helg :)

Skrevet

Etter mye lek med barna, ble det en løpetur i skogen. Helt nydelig på denne årstiden. Nå er jeg alene hjemme, og nyter en kald tuborg, felicity(vet det er gammelt, men så kos serie) og potetgull!!!!!!!!!!

Elsker fredag;););)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...