Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Jeg er en av de som er så dumme å melder meg inn i en bokklubb for et år bare for å få en fin velkomstgave. Planen er jo selvfølgelig å avbestille alle bøker og si opp etter et år. Men selvfølgelig så må det jo komme bøker for det. Jeg sier opp så fort jeg har fått medlemsblad i posten. Men nå sist, så fikk jeg boka for det. Tydeligvis så har jeg ikke fått det medlemsbladet og derfor må jeg alikevel betale porto for retur av boka. Det er så utrolig tiltak å få surret seg til å sendt den boka tilbake og jeg har ikke brukt for den. Burde kanskje lære at det er lite vits for meg å melde seg inn. Noen andre som er "dumme" å melder seg inn i bokklubber bare for å få velksomsgave?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 jeg har gudskjelov slutta med det, men jeg har bokhylla full av bøker jeg aldri har lest....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Jeg gjør det av og til, men passer å få medlemsnladet på e-post i stedet for i posten, for da blir det ikke borte. Meldte meg inn i en i juni, og har avbestilt samtlige hovedbøker!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Jeg får medlemsbladet på mail og avbestiller med en gang. Så derfor har ungene bokhylla full av bøker jeg omtrent ikke har betalt noe for. Men jeg er glad det finnes slike som det, det er dere som gjør at slike bra velkomspakker fremdeles finnes for oss som klarer å avbestille og melde oss ut etter et år.....for å få et års karantene før vi kan melde oss inn igjen.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Jeg gjorde det, skulle også avbestille de fleste bøkene. Noen vil jeg jo ha, men har veldig mange bøker. De sender ut bøker, uten å ha sendt mail om ny bok. Det koster nesten mer å sende den tilbake enn hva boka koster. Og det kommer veldig mange bøker. Ole brum klubben var bra, aldri noe tull der. Når man ringer er de ikke veldig villig til å forstå at man ikke har fått varsel heller, så man må betale.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Jepp! Men jeg er flink til å avbestille, og synst velkomstgaven er verdt det.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Jeg har meldt meg inn i litteraturklubben.no, hvor man må bestille hovedbøkene og ikke avbestille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå