Gå til innhold

29-års krise...hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyller 29 om noen dager, og det er ikke en bursdag jeg ser frem til.. snart er jeg ikke ung lenger, bare voksen og satt! Snart er jeg 30! Utseendet kommer til å forfalle før eller senere (er vel så smått i gang), rynkene kommer til å komme før eller senere..I tillegg er jeg student og føler meg gammel sammenlignet med alle 19, 20, 21-åringene som er i sin beste alder.

Folk sier "å er du så gammel" når jeg sier alderen min allerede nå..

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..

Dette er ikke noe du få gjort noe med!

Så prøv å finn de posetive tingene med å bli eldre :) Du for ha som mål og holde deg i form og forebygge,så langt det lar seg gjøre med aldringsprossesen!

Vær gald for at du lever i beste velgående og er der og få se barna dine vokse opp:)

Skrevet

Hvis bestevennene dine er 19-20-21 så er det jo forståelig at de synes du er gammel..

Få deg venner på 40, så skal du se selvtilliten stiger:D

Skrevet

Nei det er jo den veien det går for alle:) Men føler 20-årene har flydd fra meg.. tiden går fort når en har barn! Var jo nettopp 25 synes jeg, og nå bli jeg 29.. hvor blir tiden av?! Før jeg vet ordet av det er jeg vel 40.

Skrevet

Bestevennene mine?? Medstudentene skrev jeg. Noen av studentene er eldre også da. Vennene mine er på min alder.

HI

Skrevet

Får få meg ei venninne på 40 ja:)

HI

Skrevet

Jeg syns 29 var en flott bursdag, så flott at jeg har gjentatt den år etter år! Så om noen spør er jeg fortsatt 29.... :)

Skrevet

Vel.. alternativet til å bli eldre er jo forsåvidt mye verre.

Jeg for min del synes det var godt og bli 29 i år, og gleder meg masse til 30-årsdagen min neste år! Jeg liker meg selv mye bedre nå som snart 30-åring enn når jeg var 20.

Skrevet

Jeg er SÅ glad for å bli eldre. Jeg er 31.

Kan ikke forklare det, men når jeg ser en avslappet femogførti-åring blir jeg nesten misunnelig. Takk og lov for at ungdommen er over.

Rynker? Jeg er av dem som syns rynker er med på å gi et ansikt karakter og skjønnhet.

Nei, nyt deg selv! Du har faen meg fortjent det. De tankene der kan du bare glemme, det er mye bedre å være 29 enn 19 :-)

Jeg vil ikke spise en umoden frukt fremfor en som er både søt og myk..

Skrevet

29 er jo ingenting. Da jeg var 29 hadde jeg bare fått halvparten av ungene mine og var midt i ny utdanning. Nå er jeg 41 og føler meg fortsatt like ung som jeg alltid har gjort.

Skrevet

hahaha... dette er som å høre meg selv. Istedenfor å bruke det siste året på å nyte at jeg forsatt var på 20-tallet, så brukte jeg det heller til å grue meg til å fylle 30. Jeg inviterte t.o.m til "deppe-lag" istedenfor 30års lag.. hehe.. (Men vi gjorde alt annet enn å deppe).

Skrevet

Om 10 år kommer jeg vel til å tenke tilbake på da jeg var 29 med vemod, må bli flinkere å sette pris på den alderen jeg er i nå. Jeg kommer jo faktisk aldri til å bli så ung igjen som jeg er i dag:)

Men det er litt rart uansett å nærme seg runde tall, er jo en ny epoke i livet på en måte. Husker det var rart å fylle 20 også en gang i tiden, jeg følte meg jo slett ikke som de der voksne som var passert 20:)

HI

Skrevet

Jeg hadde også 29-årskrise. Det var mye lettere å bli 30, for da var jeg ferdig med krisen.

Nå er jeg 46 og ser fremdeles tilbake på 29-årsdagen som min verste.

Skrevet

Jeg blir 40 om noen dager, full krise:-(

Får finne ei venninne på 60 jeg da?

Skrevet

Husker godt at det å fylle 29 var verre enn å faktisk fylle 30 :)

Hilsen ei som blir 40 i disse dager, uten å tenke over det du nå sliter med ;)

Skrevet

jeg hadde 28 års krise he he... men det var nok kombinert med at jeg ikke hadde kjæreste, ikke barn og fortsatt studerte...

Forfallet kommer snikende etter 30 ja, men det er jo mye du kan gjøre med det hvis det er viktig for deg :-)

Etter at jeg fikk barn som 33 åring og fant verdens fineste mann (før barnet kom da...) etc er jeg egentlig bare helt rolig når jeg tenker på å bli eldre. Blir 36 neste år så nærmer meg 40!!!

Skrevet

Tror det har noe med det at jeg har tross alt vært ung i hele mitt liv, og nå må jeg liksom innse at jeg faktisk ikke er spesielt ung lenger.Jeg er snart 30, og heretter går det bare en vei! Identiteten min er jo å være en ung kvinne, men nå er jeg jo begynt å bli en voksen kvinne. For å si det litt teit:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...