Gå til innhold

Hva sover dere i om natten??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså er dere nakne eller foretrekker dere undertøy eller pysj??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover naken.

 

Er jeg på hyttetur el sover jeg i singlet og truse...

Skrevet

Jeg sover i armene til min elskede:)

Men jeg må ha de i fryseren om dagen, hvis ikke lukter det så fælt.

Skrevet

Som regel naken, eller med truse på.. Men av og til, når jeg fryser litt og kanskje føler meg litt tufs, så har jeg pysjamas og gode sokker på meg, og varmeflaske! :) Våkner som regel i bare trusa da også, siden det blir varmt i løpet av natta! :)

Skrevet

I trusa.

 

Overrasket over at så mange sover helt naken.

Skrevet

Jeg er heller overrasket over at folk (jeg også da) sover i truse eller naken, mens babyene våre pakker noen av oss inn i både body, pysj, sokker...med tykk dyne over seg.....

Skrevet

I truse. Når det er kaldt på vinteren sover jeg i truse og singlet, eller nattkjole.

Skrevet

Som regel naken. Men hender jeg har på truse også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...