Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Altså er dere nakne eller foretrekker dere undertøy eller pysj??
Lille-Pernille Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Sover naken. Er jeg på hyttetur el sover jeg i singlet og truse...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 Jeg sover i armene til min elskede:) Men jeg må ha de i fryseren om dagen, hvis ikke lukter det så fælt.
Miztery Skrevet 24. september 2010 #15 Skrevet 24. september 2010 Som regel naken, eller med truse på.. Men av og til, når jeg fryser litt og kanskje føler meg litt tufs, så har jeg pysjamas og gode sokker på meg, og varmeflaske! Våkner som regel i bare trusa da også, siden det blir varmt i løpet av natta!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #16 Skrevet 24. september 2010 I trusa. Overrasket over at så mange sover helt naken.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #17 Skrevet 24. september 2010 Jeg er heller overrasket over at folk (jeg også da) sover i truse eller naken, mens babyene våre pakker noen av oss inn i både body, pysj, sokker...med tykk dyne over seg.....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #18 Skrevet 24. september 2010 I truse. Når det er kaldt på vinteren sover jeg i truse og singlet, eller nattkjole.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #19 Skrevet 24. september 2010 Som regel naken. Men hender jeg har på truse også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå