Gå til innhold

Smerter nederst i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid og er ca 20 uker på vei.

 

I hele dag har jeg hatt en pulserende stikkende smerte helt nederst i magen. Er på en måte nedenfor eggstokken på venstre side. Er ikke kjempe vondt, men veldig ubehaglig. Det er ikke strekksmerter for det har jeg hatt en del, og vet hvordan det kjennes ut.

 

Kan det være uvi?

Har ikke vondt når jeg tisser, og ikke tisser jeg spesielt ofte... Men sist jeg var gravid hadde jeg uvi uten symptom i det hele.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke blir bedre i løpet av kvelden forhører du deg med føden.Bedre en sjekk for mye enn for lite!

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...