Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig nygravert, er ca 4 uker på vei bare.

Jeg har hørt at man får fortere mage med nr 2, hvor lenge kan vi håpe å holde det hemmelig?? når fikk du mage med nr 2?

men nr 1 fikk jeg ikke mage før etter uke 12 en gang tror jeg, jeg husker ikke helt.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter, lurer selv, selv om det sikkert er veldig individuelt.

fikk mage rundt uke 14-16 sist, husker ikke helt. Er 8 fullgåtte idag, ingen tegn til mage enda, bare større bryster, masse kvalme og trøtthet..

• 2 uker senere...
Skrevet

versåsnill kan noen svare på dette? jeg skal gifte meg i desember er 4+3 idag å lurer sånt på nor magen begynner å påppe ut:P haha

Skrevet

eg er 10+6 idag, og har ikke fått noe særlig mage

men nå er d 13 år siden sist eg gikk med dattera mi

får fortsatt på meg buksene mine, men har helst øverste knapp åpen, siden d strammer litt

Skrevet

oki det var greit å vite ca 2 år siden jeg gikk gravid så kansje det går litt fortere eller hva tror du?

Skrevet

Jeg er gravid for tredje gang nå, og føler alle kan se jeg er gravid. Er ca 6 uker. Er veldig oppblåst:-(

Første svangerskap hadde jeg knapt synlig mage til jul og hadde termin slutten av april.

Andre svangerskap kom magen rundt uke 13-14.

Man blir vel litt "løsere i strikken" for hver graviditet tenker jeg, så magen kommer vel fortere.

Det er nøyaktig tre år mellom de to første, og det blir litt over to år mellom de siste:-)

Skrevet

Med andremann kom ikke magen før rundt ordinær ul... Fryktelig seint for en som var helt uten symptomer på graviditet også;) Hehe... Spent på når det begynner å synes denne gangen... Men nå har jeg også 5 kg ekstra fra forrige svangerskap å dra på og har ikke helt fått trent meg tilbake til der jeg var... Tror nok det er ganske forskjellig fra person til person, altså...

Skrevet

Jeg tror også at det er veldig forskjellig fra person til person, men har hørt at man får fortere mage med nummer to om de to graviditetene er nær hverandre i tid. Dette er fordi bukmuskulaturen og vevet i magen er løsere etter en graviditet, og gir lettere etter... Med nummer en fikk jeg mage i uke 13-14 ca, med nummer to kom den tidligere-ca uke 10, og nå med nummer tre, er jeg oppblåst og magen kommer iløpet av dagen... hehe.. men det er uansett noen bukser jeg ikke har fått på meg siden uke 7..

Skrevet

Med nummer 1 fikk jeg mage i ca uke 11

Med nummer 2 fikk jeg mage i ca uke 8-9 (det var kun 12 mnd mellom graviditetene)

Nå med nr 3, fikk jeg mage med en gang. Men de var selvfølgelig at jeg var oppblåst. Nå er jeg 11+3, og har fått skikkelig mage. Den var helt før jeg ble gravid, så magen synes godt.

Faktisk er jeg litt bekymret for at det er 2 der...

Men som noen nevnte, er det avhengig av kroppsform, hvordan livmoren er plassert ol. Har man en bakoverendt livmor, vil det synes senere osv.

Skrevet

Med nr 1 rundt uke 22

Med nr 2 rundt uke 19, men kan fortsatt gjemme den i klær

Skrevet

jeg fikk mage sent med nr 1 og 2 men nå går jeg med nr 3 og nå fikk jeg mage alt i uke 10...merkelig tidlig syntes jeg, men er ikke oppblåst heller for den er liten og hard liksom...

Skrevet

med første fikk jeg mage rundt uke 20, men nå med andremann har jeg fått mage allerede. Er 11+++ nå. Føler at alle ser det. Ble gravid etter 12 mnd igjen, så har sikker noe med det å gjøre også, magen er jo en del slakkere en sist..

Skrevet

Med førstemann fikk jeg vel mage i ca uke 15-16. Er nå 11+5 (12+3 i følge min beregning) og synes selv jeg ser antydning til magen, men har ikke fått noen spm om det, så regner med det ikke vises så godt som jeg tror ;) Regner med å få mage rundt samme tida som sist. Gutten min er jo 5 1/2 så jeg føler meg litt som førstegangs ;)

Skrevet

Med førstemann fikk jeg vel mage i ca uke 15-16. Er nå 11+5 (12+3 i følge min beregning) og synes selv jeg ser antydning til magen, men har ikke fått noen spm om det, så regner med det ikke vises så godt som jeg tror ;) Regner med å få mage rundt samme tida som sist. Gutten min er jo 5 1/2 så jeg føler meg litt som førstegangs ;)

Skrevet

Tror det er ganske individuelt. Jeg fikk veldig tidlig mage med nr 1 og kunne ikke skjule graviditeten til uke 12 for å si det sånn. Men var veldig tynn, 45 kg, så var sikkert derfor det var så synlig kanskje. Hadde høye sf-mål hele veien. Første kontroll i uke 8 trodde legen jeg var 5-6 uker lenger på vei eller tvillinger. Livmoren var allerde da kommet godt over skambeinet. Var bare en inni der ;)

Med nr 2 kom ikke magen før nærmere uke 15- 20 tror jeg. Lave sf-mål. Fikk aldri særlig stor mage da.

Nå med nr 3 har jeg fått mage allerede og går med svære gensre for å i hvertfall prøve å skjule det et par uker til. Er 11 uker på vei i morgen etter menstermin.

Skrevet

Hei "alexx" :)

Jeg har vært gravid tilsammen fire ganger nå.

1. gang: Mage rundt uke 15-16.

2. gang: MA.

3. gang: SA.

4.gang: Har hatt mage noen uker nå, og er snart i uke 12.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...