Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Jeg ønsker en jobb innen kontor. Jeg tar det meste enten om det er som sekretær eller hva det måtte være. Hvordan får jeg det? Jeg mangler et par fag fra gs som jeg tenker å ta underveis som jeg jobber. Har jeg i det hele tatt en sjanse i havet? Ser de fleste kontorjobber innebærer at du har erfaring innen regnskap. Kan jeg feks ta et kurs innen dette? Står jeg sterkere da?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Vet Nav kjører noen form for kurs på dette. Kontakt de:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå