Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 noen som vet hvordan lovverket er på lønnstrekk?? sjefen min vil trekke oss ansatte i lønn dersom vi har glemt å levere kvittering når vi har vært å handlet?? jobber i et yrke der vi handler inn dagligvarer til brukerne og har konto hos noen butikker som vi går til.... vet at selvfølgelig skal vi levere inn, og har gjort det til nå, men vet at jeg kan være såpass distre å glemme det, og ønsker ikke å bli trukket kanskje opp imot 2000 kr for en så liten tabbe.... noen som kan henvise meg til en lov, ser på mange artikler at dette ikke er lov, men finner ikke en bestemt gyldig lov for det om......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå