mamman_til_Bastian+spire Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 For sønnen min var dette ikke normalt, men to babyer kan være helt forskjellige og likevel være innenfor normalen. Så lenge babyen din spiser, legger på seg og utvikler seg som den skal ellers, er alt bra. Du er heldig, kos deg og slapp av, og nyt det sovende lille nurket=)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Sikkert like normalt som at min sønn sover 10-13 timer i døgnet. Har gjort det siden han var 3 uker (10 nå)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Hørest ut som min Han sov og sov og sov. Nå er han 6 månedere og sover litt mindre. Dvs. tar kvelden kl 18-18.30 og sover til ca kl 09.00 (enkelte ganger klokken 10.30, men aldri før 08.30), så er han opp 1,5 time før formiddagslur på 1,5-2,5 timer. Klarer kanskje 2 timer før han må sove igjen. Tilsammen sover han nå ca 17-18 timer....
tine0810 Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Ah...Gurimalla jeg er misunnelig på dere med sovebebisser:-) jeg føler jeg nesten ikke har sovet på 2 år......(.men begynner endelig å fikse seg nå..)...får håpe min neste baby sover som deres:-) gjeeeesp.... Nyt det:-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Så lenge han legger greit på seg så er det bare bra MIn sov også så mye helt til han var 4 mnd ca. Jeg var også bekymret, men legen beroliget meg og sa at det bare var et tegn på at han hadde det bra. og så lenge han legger på seg greit så var det ingen bekymring. men hvis du fortsatt er bekymret etter svar her, så erdet jo bare å nevne det for helsesøsteren
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 Ja, han er veeldig krevende om dagen av og til, fordi han ikke alltid kan sove så lenge. Dette fordi han bare skal ligge i fanget. Det er ikke alltid han kan dette, feks vi må kjøre bil, handle etc, og da skriker han slik at men skulle tro det stod om liv. Noe jeg vet det ikke gjør, men tror omgivelsene tenker han må ha det forferdelig. Han KLIKKER. Trenger ikke være særlig trøtt heller. Men er heldig, ja. Selv om jeg sitter fast her i sofan om dagen, legger jeg han i 18-19 tiden og da sover han av seg selv i senga. Skal ha mye pupp da, men legger sesg å sove etterpå. De få gangene jeg har prøvd å voggetrene har det endt med gråt og tenners gnissel, så dette har jeg gitt opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå