Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 De fleste gjør vel det til en viss grad.. noen mer enn andre. Føler du deg mislykket hvis andre oppnår ting du selv ikke har?
Sånn kan det gå Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Er for min del fullstendig fornøyd med livet mitt. Vet ingen jeg misunner noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Sammenligner meg med andre hele tiden... Både utseendesmessig og liv generellt. Henger sammen med mitt elendige selvbilde. Er ganske slitsomt. Veldig opptatt av å være "normal" og hva andre syns om meg...
Tante Blås Squaw Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Har lært meg å drite i det og heller nyte det jeg har ) Også er det veldig deilig å være glad på andres vegne!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Egentlig lite, men kan kjenne litt misunnelse på de som ser ut til å ha enkle liv. For det har ikke jeg, og får det nok ikke på noen år enda. Utseendemessig kan jeg ikke si jeg misunner noen, men det har vel sammenheng med at jeg har så mange andre og mer alvorlige ting i livet mitt. En ting jeg er litt usikker på om jeg misunner, er de som har greie menn som ser ut til å stille godt opp(på linje med kvinnen) i familier. For det har jeg ikke, men likevel vet jeg ikke om jeg vil ha en mann... Så der er jeg litt dobbel Egentlig lever jeg mitt liv, med mine forutsetninger, og vet at jeg nok ikke kommer så dårlig ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå