Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Hvordan holde ut en unge som sutrer og skriker kontinuerlig i våken tilstand??Blir gal, ingenting hjelper.Stakkars unge ja, men stakkars meg og!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Jeg har egentlig ikke så mange gode råd å gi deg. Vår første var kolikkunge og han skreik kontinuerlig fra han sto opp til han la seg om kvelden, og jeg holdt på å bli gal. Jeg begynte faktisk å røyke igjen, fordi da hadde jg en unnskyldning for å gå utenfor husets fire vegger å ta fem minutter for meg selv, mens det sto på som verst... Du må nesten bare trøste deg med at det går over etterhvert, selv om det er jævlig tungt mens det står på.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Min er 6 mnd og sutrer og skriker hele dagen,blir så frustrert.Kanskje jeg og skal ta opp igjen røyken?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Jeg tror vel ikke det å begynne å røyke igjen er den ultimate løsningen heller dessverre...! Ungen min skreik jo ikke noe mindre fordi jeg begynte å røyke, men jeg fikk i hvert fall en grunn til å ta meg fem minutter for meg selv...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Nei, ikke begynn å røyke. Jeg har hørt om at det kan hjelpe når ungen kjører bil. Hva med å ta deg en liten kjøretur med ungen i baksetet. Kanskje den roer seg litt...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Uff :S Her hjalp det med elektrisk vippestol som vibbrerer,løs bleie rundt magen,og ligge på magen over armen min,kjøre bil(langt) Har du mulighet til avlasting?bare noen timer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå