Limuna Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Hvor lang tid skal renselsen vare? Jeg trodde denne menstrasjonsblødningen skulle avta etter en ukes tid. Nå er det 10 dager siden fødsel, og jeg blør nesten like mye fortsatt. Mengden kan kanskje sammenliknes med mensdrasjonsdagene der man blør mest. Nå bør jeg forvente at dette går over?
Limuna Skrevet 24. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2010 Hm.... Nå står det i oversikten her at jeg skal ha fått et svar i denne tråden. Men når jeg åpner den opp får jeg bare hovedinnlegget mitt. Merkelig.
Limuna Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2010 Hm.... Nå står det i oversikten her at jeg skal ha fått et svar i denne tråden. Men når jeg åpner den opp får jeg bare hovedinnlegget mitt. Merkelig.
Babyønske �� Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Det virker som systemet her henger igjen. Ikke noe nytt forsåvid, men trodde de hadde ordnet det nå. Jeg svarte deg, og ser først på oversikten at jeg hadde svart deg. Så ser jeg at du har svart, og går inn for å se, så finner jeg bare de to innleggene dine, ikke mitt eget... hehe, det dukker vel opp det første svaret mitt etterhvert. Og dette får man håpe...
Limuna Skrevet 24. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2010 Det ser ikke ut som det første innlegget ditt har tenkt å dukke opp. Kanskje du vil gjenta det du skrev?
Voyeur Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Renselsen kan vare i 6 uker. Med nummer 1 blødde jeg i 6 uker, kraftige blødninger i begynnelsen, før det avtok til utflod med farge på slutten. Med de andre barna har jeg blødd mye kortere, så tror det kommer litt an på hvor tøff fødsel man har hatt, og hvor godt livmoren trekker seg sammen etterpå. Et tips er å drikke bringebærbladte, den virker gunstig på livmoren etter fødsel.
Voyeur Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Prøver igjen: Renselsen varer i 6 uker. Blødningen vil avta etterhvert, ikke unormalt det du opplever. Nå kan det være det kommer flere innlegg fra meg her, men det får stå til;)
Babyønske �� Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 Hmm, det dukka visst ikke opp igejn det første innlegget mitt nei. Jaja, får skrive på nytt da :-). Jeg blødde mest de dagene jeg var på sykehuset. Så avtok det til å variere mellom blod og brunlig utflod. Hadde økte blødninger(som vanlig mens) enkelte dager. Etter 14 dager og til 7 uker etter fødsel hadde jeg kun brunlig utflod i varierende mengde. Tror dette med renselse er veldig individuelt. Jeg fikk en styrtblødning etter at morkaka kom ut, så måtte få drypp for å stoppe den og for at livmora skulle trekke seg sammen, kan jo være at det hadde medvirkning til at jeg ikke hadde så langvarig blødning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå