Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Hvilke vintersko sverger dere til? (sko til barn)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Reima selvfølgelig. Det eneste som gjelder for Dibber.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 åhh... kunne ønske jeg kunne få et seriøst svar!!! Men reima er vel snart litt "ut" etter alt dette reima pratet på nett... Eneste som duger nå er vel troll, ticket, miniature osv osv hi
tine0810 Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Jeg lurer også på dette! har fått anbefalt Superfit, så lurer på å gå for de:-) Når det gjelder Reima...mister jeg helt lysten på både dress og sko etter alle innleggene her..... Kom nå på at det var test av sko i Foreldre og Barn....skal ta en titt der! Husker ikke hvilke som kom best ut, men husker at det sto at det var lurt å legge noen kroner i sko.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 åå... gi beskjed her om du finner det ut er du snill )) hi
The Bad Gal Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Ecco gore-tex er gode, lette og pene å se til, men de er ikke veldig varme dersom dere bor et sted hvor det kryper ned i mange minusgrader. Viking gore-tex er veldig gode, varme, men litt tyngre på foten enn Ecco sine. Superfit er kjempegode sko, men har ikke testet vinterskoene deres, kun høstvariantene. Kamik er fine når det er kaldt, og når det er slaps pga den gummierte foten på støvelen. Minus er at de er litt tunge ift f.eks Ecco og Superfit. Sverger egentlig til Ecco selv, men denne vinteren tenkte jeg teste ut Viking siden Ecco sine var litt i kaldeste laget forrige vinter(østlandet, vi hadde maaaange minus!) Spørs litt hvor gammelt barnet ditt er. Er de veldig små lønner det seg med litt lette sko siden de ikke er så stødige på beina på vinterføre i stor dress og store, tunge sko. Ellers er gode, gammeldagse "lugger" og Nesnalobber supre i tørt, kjølig vintervær, dersom du får tak i slike:-)
tine0810 Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 I følge Foreldre og Barn er Viking Chilly GTX best i test......men disse starter på strl 28. De er derfor ikke aktuelle for mini her. (De fikk 4,9 poeng). Ecco snowboarder fikk også svært bra (4,8 poeng)...men disse starter på strl 27...som også er for stort for mini... Heldigvis fikk Superfit Cross også svært bra (4,8), og disse starter på strl 23:-) Så da tror jeg at jeg har bestemt meg for å gå for de! Og det var disse jeg hadde fått anbefalt fra før også!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 Jeg har brukt mye Viking til mine 2... De har hver sitt par med Viking goretex vintersko, og viking "cherroxer" for våtere dager... Goretex skoen er varm og god, og holder godt ute vann... Cherroxene er veldig lette,og myke... Har ikke erfaring med så mye annet, men har vært veldig fornøyd med Viking iallefall. Det er på en måte det merket som går igjen her...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 noen som har peiling på hvor mye de forskjelige koster?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #10 Skrevet 24. september 2010 Ecco er smalere i modellen enn viking, så har barnet en smal fot passer Ecco og vice versa. Syns heller ikke at disse goretex skoene har vært så veldig varme. Har brukt cheroxx eller dockboot i slafsevær, men syns også de funker fint i mange kuldegrader.
tine0810 Skrevet 24. september 2010 #11 Skrevet 24. september 2010 Skoene jeg nevnte fra Foreldre og barntesten koster rundt 800 (+).......det er vel dyrt...men man må kanskje regne med såpass? med dress, sko, luer, votter osv....tror jeg jaggu lillegutt får dyrere vintergarderobe enn mor i år....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #12 Skrevet 24. september 2010 Jeg har hatt Ecco Gore-tex og dockboots til mine. Gode sko, begge deler, til hvert sitt bruk Men i år er de junior, så da har jeg prøvd Viking Gore-tex til dem. Spennede å se hvordan de er. Skoene er liksom litt mer "teenager", men samtidig har de egenskapene til gode Gore-tex-sko Og så har de Dockboots som støvler i våtere vær hehehe.. jentunge har allerede tatt vinterskoene i bruk, for hun liker de av utseende De kostet 799,-, så prisen var ikke avskrekkende heller
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #13 Skrevet 24. september 2010 Viking Gore-tex. De har uten tvil vært best til mine barn. Koster ordinært 649,- til små barn og 799,- til litt større barn. Vikingskoene er den med breiest lest. Ecco er smalere og derfor blir mine barn kalde på føttene. Har også hatt noe billigere merke som har tatt inn vann. Med viking vet jeg hva jeg får, så derfor gidder jeg ikke bytte
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #14 Skrevet 24. september 2010 Mine har brukt sorell og er storfornøyd.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #15 Skrevet 24. september 2010 liker viking sine veldig bra,holder barnet tørr og varm,samt at prisen ikke er så himla høy(ca 500kr)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #16 Skrevet 24. september 2010 Viking chilly gtx er best i test i foreldre og barn. Pris 800 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå