Gå til innhold

Er denne jakka fin eller harry?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvem som bærer den, og hvilken type det er, stil osv.

Skrevet

En jakka man vil se på svært mange jenter mellom 15 og 25 som kjøper utelukkende det som er forutbestemt i Det Nye og moteblogger.

Skrevet

Jeg syns også den er fin, men ville ikke kjøpt den selv. Jeg syns det blir for ungdommelig for meg. Jeg er 29 år.

Skrevet

Den er ihvertfall siste mote, så tror ikke fashonistaer vil kalle den harry, ihvertfall.

Skrevet

Jeg liker saueskinnsjakker, men kommer ikke til å kjøpe en fordi jeg ikke liker å se ut som en kloning av alle andre.

Skrevet

Det er jo siste skrik, men syns ikke noe om den jakken jeg altså. Men det er det som er så bra med mote at det er så mye forskjellig. Alle trenger ikke like den samme jakka :)

Skrevet

Den e ruansett utsolgt på HMnett, så jeg tror nok veldig mange synes den er fin!

Skrevet

Kan være harry likevel. At mange har kjøpt en ting, betyr ikke nødvendigvis at det er kvalitetsvare.

Skrevet

Det er en sånn jakke som man kan forvente å se sæd renne nedover jakkeermet.

Skrevet

Har prøvd den i dag og synes den var fin på meg, men var litt i tvil om det hvite foret var harry? Jeg er 31 år, og for gammel til denne jakken ifølge noen av dere, men er ikke enig der ....

HI

Skrevet

Perfekt for en spasertur langs Karl Johan!

Ser ut til å være like billig og av like dårlig kvalitet som de som "jobber" der.

Skrevet

Har sett mange fine korte skinnjakker med saueskinnsfor, men den der liker jeg ikke. Men jeg vil tro at mamma på 50 synes den er helt topp. Kommer an på stil ellers.

Skrevet

Jeg syns det var litt sånn fjortis-jakke...;)

Og jeg selv er bare 22...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...