Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Var hos legen i dag da jeg har vonde og ømme ledd. Jeg fikk resept på voltaren. Når jeg får medisinene på apoteket, ser jag at legen har skrevet ut stikkpiller. Jeg har tidliger hatt litt maveproblemer ved bruk av andre tabletter, men burde ikke legen informert meg om dette?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 jøss-.. men var ikke det fint da hvis du har reagert på andre typer... skjønner ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Skjønner ikke problemet ditt jeg.... Du hadde vel gått tilbake til han hvis du hadde fått tabletter og reagert på de, så stikkpiller må vel være bra?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Jeg skjønner ikke problemet? Legen har jo gjort det helt korrekte her?? Du har en historie med mageproblemer derfor er det ikke bra å spise voltaren, får du dem som stikkpiller slipper det å slite sånn på magen. Dermed kan du likevel få medisinen som best kan hjelpe på de vonde leddene dine... Hva er problemet egentlig?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Dere har kanskje rett, jeg ble bare litt paff.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Det skulle ikke vært lov å selge voltaren i tablett form. For det første "dreper" de magen, og for det andre tar det over dobbelt så langt tid før du får virkning av de i forhold til stikkpiler etter inntak. Vær glad du du ikke fikk tabletter.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Jeg må si som de andre her at jeg ikke skjønner problemet. Stikkpiller gjør at effekten kommer fortere, og at magen skånes.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 Jeg tror også jeg hadde blitt paff hadde jeg fått stikkpiller fra legen min uten at han hadde sagt fra på forhånd. Men hadde nok ikke blitt skuffet, mer sånn "han kunne ha sagt fra, da"..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 Hadde du sett på resepten da du fikk den av legen, hadde du jo sett at det var stikkpiller. Ps kjøp en eske hansker på apoteket og stapp i vei.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #10 Skrevet 24. september 2010 Nå, etter å ha prøvd de, så inser jeg at det ikke er så ille. Og det viktigeste av alt, de virker HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #11 Skrevet 24. september 2010 Rart at du reagerer på dette må jeg nesten si. Vi gir alltid stikk piller fremfor tabletter på sykehuset. Har aldri hørt noen pasienter si noe på det. Ser ikke problemet? Særlig siden voltar kan være skadelig på magesekken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå