Villa Perlesukker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Noen ting går bare ikke som planlagt og dagen i dag ble rett og slett snudd opp ned. HUn stiller opp og passer barn og før jeg dro fra henne i ste la hun en NYDELIG kokebok i ene hånden min. Her sier hun, jeg tror du vil like denne:))) Boken heter porsjonskaker og er kun petit fours og muffins inni. Ikke bare velsignet med en herlig mann men han har også en herlig mor
Mammaen til Isak Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Så koselig! Det fortjener du!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Så hyggelig:) Og er gull verdt med en familie som kan stille opp for hverandre!
lille sprelle Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 har også topp svigermor (og svigerfar) + foreldre som alltid stiller opp! Vi er så heldige!
*MariDuBedårer* Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Hun er heldig som har en svigerdatter som setter pris på henne også ) Enkelte andre svigerdøtre ville tatt det som en selvfølge at hun passet ungene, og noen kunne blitt fornærmet over å få en sånn bok plassert i hånda. Fint å lese at noen ser det positive, og ikke vrir og vrenger ting til det negative:) Jeg misunner alle som har en svigermor jeg. (Min er dessverre død)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå