Gå til innhold

Hvilken jobb har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva tjener du i året?

 

Trenger inspirasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmeværende husmor for øyeblikket

Skrevet

ingenting, arbeidssøker.

 

Skal snart jobbe på en personalavdeling i en statlig organisasjon en liten stund, men vet ikke helt hva lønna vil være.

Skrevet

Jobber kun 3 kvelder i uka. Underviser voksne folk i norsk.

Skrevet

førskolelærer

330 000 kr i året

Skrevet

Jeg er vekter. Tør ikke tenke på hvor lite jeg tjener :(

Skrevet

Nestleder resturang, 320 000 i året, jobber 80%

Skrevet

Spesialutd sykepleier. Jobber administrativt, 450 i året

Skrevet

Innkjøper i offentlig bedrift, kr 440.000,- i året

Skrevet

finansrådgiver 360 000 i året+ bonus (varierer fra år til år, alt mellom 30 000 og 100 000)

Skrevet

revisjon - offentlig virksomhet - ca 550 000

Skrevet

vanlig dødlig sykepleier i kommunen, ca 325tusen i året.

 

Skrevet

Miljøarbeider på et rehabiliteringskollektiv for ungdomm.. 320

Skrevet

Kontor/administrasjon ca 450000 i grunnlønn.

Skrevet

Så greier du ikke stave restaurant rett, digg :P

Skrevet

Vikar i bhg .Vet ikke hvor mye i året ,men har 115 i timen .:(

 

Det er igjennom Adecco.

Skrevet

Jeg som skrev 19.23 innlegget, jeg tjener 8000 i mnd, men er da hjemme med baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...