Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Og hva tjener du i året? Trenger inspirasjon...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Hjemmeværende husmor for øyeblikket
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 ingenting, arbeidssøker. Skal snart jobbe på en personalavdeling i en statlig organisasjon en liten stund, men vet ikke helt hva lønna vil være.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Jobber kun 3 kvelder i uka. Underviser voksne folk i norsk.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Barnehageass. 260 tusen i året.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 førskolelærer 330 000 kr i året
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 Jeg er vekter. Tør ikke tenke på hvor lite jeg tjener
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #10 Skrevet 24. september 2010 Nestleder resturang, 320 000 i året, jobber 80%
Lille-Pernille Skrevet 24. september 2010 #11 Skrevet 24. september 2010 Spesialutd sykepleier. Jobber administrativt, 450 i året
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #12 Skrevet 24. september 2010 Innkjøper i offentlig bedrift, kr 440.000,- i året
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #13 Skrevet 24. september 2010 finansrådgiver 360 000 i året+ bonus (varierer fra år til år, alt mellom 30 000 og 100 000)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #14 Skrevet 24. september 2010 revisjon - offentlig virksomhet - ca 550 000
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #15 Skrevet 24. september 2010 Adjunkt på u.trinnet. 371 000
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #16 Skrevet 24. september 2010 vanlig dødlig sykepleier i kommunen, ca 325tusen i året.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #17 Skrevet 24. september 2010 Miljøarbeider på et rehabiliteringskollektiv for ungdomm.. 320
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #18 Skrevet 24. september 2010 Helsesekretær. 335000.- i året.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #19 Skrevet 24. september 2010 Kontor/administrasjon ca 450000 i grunnlønn.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #21 Skrevet 24. september 2010 Så greier du ikke stave restaurant rett, digg
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #22 Skrevet 24. september 2010 Vikar i bhg .Vet ikke hvor mye i året ,men har 115 i timen . Det er igjennom Adecco.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #23 Skrevet 24. september 2010 Regnskap og administrasjon. 405.000,-
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #24 Skrevet 24. september 2010 Jeg som skrev 19.23 innlegget, jeg tjener 8000 i mnd, men er da hjemme med baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå